Gå til innhold

Hvordan ska jeg få orgasme vaginalt? har så lyst å komme samtidig med mannen min! Går kun ved stimulering av klit.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kan komme vaginalt hvis jeg rir typen, bare snakk om å finne akkurat rikitg vinkel for at g-punktet stimuleres :)

Skrevet

kommer du vaginalt hvis mannen bruker dildo på deg mens du bruker vibrator på klitten?

i så fall kan dere holde på med det til du kjenner at du nesten kommer så kan mannen komme inn i deg og dere fortsetter og du kommer kanskje av

det var sånn vi starta det og nå kommer jeg når han er inni meg, og jeg stimulerer klitten, men må ha en viss stilling da

men det finner dere ut av

masse lykke til

Skrevet

Stillingstips: Du rir ham, men motsatt vei. Bøy deg gjerne ned over beina hans. Slik kommer jeg vaginalt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok, takk for svar. Ikke lett det her.. i går gjorde vi alle mulige stilllinger, ogt var nyyyydelig, men ikke noe orgasme:( Får ALLTID når jeg får stimulert klitoris, men ikke ellers..

Har prøvd å sitte andre vei, var kjempe godt, men han kom før jeg rakk å komme så langt. hehe..

Dildo og vibrator har jeg eller vi aldri prøvd.. vi snakka om det her om dagen for å piffe opplitt ekstra, men .. litt ukjent terreng for meg det gitt :I)

gubben har så bra fingre;)

• 6 måneder senere...
Skrevet

Det er da bare å stimulere klitten din selv mens dere har sex vel?? det gjør jeg alltid, og det er så deilig å lomme samtidig, enten med han oppå meg eller meg oppå han. Er jeg rar, eller ? Trodde "alle" gjorde dette..

Skrevet

Statistikken sier vel at bare 1 av 5 får ved vaginal sex.

Men eg er som deg anonym 00.28.

Og slik funker flott for oss.

Og slik er de for 99% av vennene mine.

Skrevet

Jeg kommer vaginalt, uten å røre klitten... annen type orgasme, og anbefales på det varmeste:)

tok en stund før jeg kom over "kneika" fordi følelsen når det begynner å bygge seg opp er litt rar før man blir vant til det... nesten som om man skal tisse på seg, og da stopper man selvsagt, eller forandrer stilling...

i hvert fall, prøv med en dildo, for deg selv, finn riktig trykk og riktig punkt, og tving deg selv til å fortsette selv om det kan føles litt ubehagelig når du ikke er vant til det... det lønner seg veldig om du kommer i mål... når du kjenner følelsen på egen hånd er det mange stillinger hvor du får til det samme med partner...

lykke til:)

Skrevet

prøv orgasmekremen: afroeditespray. www.cosmopharmas.com/NO40761

Jeg hadde aldri fått orgasme før jeg prøvde denne, og nå får jeg både vaginalt og ved stimulering av klitoris.

Skrevet

Jeg hadde vaginalorgasme i dag; og vi gjorde dette:

Meg på rygg med han over. Han satt på knærne mellom beina mine mens han holdt et godt tak under rumpa mi, sånn at han kom noe dypere enn om han ikke hadde gjort det. Variasjon mellom korte, harde støt og gynging. Mmmm;-) Vidunderlig !

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er en av de heldige som får like lett vaginalorgasme som annen orgasme. Jeg kommer som oftest før ham, så kommer jeg gjerne en gang til når jeg kjenner at han spruter inni meg.

• 2 uker senere...
Skrevet

Afroditesprayen har jeg nettopp prøvd, og skal si den gjorde susen!!!

Skrevet

ja ikke sant? den er helt genial. Jeg har nettopp bestilt Love oil en og, hørt mye bra om den, og så nå venter jeg i spenning til den kommer i posten!

Skrevet

Jeg fikk min i posten i forgårs, og jeg må bare si: Oh my god! det var det jeg hadde lyst å rope høylytt i allefall. Skal si orgasmen kom, og kom, og kom, og jeg hadde bare lyst å gjøre ennå en gang med en gang! Hehe, nå blir det ikke vanskelig med sexlyst hos meg nei!

Skrevet

ja, da har jeg fått en afroditespray av min mann. ble nesten litt fornærmet med en gang, litt sur, men vi ble nå enige om å prøve den sammen til slutt. Jeg smurte først på han, og han ble meget happy, så var det min tur. Og jeg ble i allefall happy!!! det ble 2 ganger i kveld på gubben, så han er meget fornøyd med sin gave til meg (og til han tydeligvis) hehe.

Skrevet

jeg bestilte på lørdag, men ikke fått den ennå. nå må den vel komme snart, så jeg får kommet også. haha. er så nysgjerrig på den sprayen nå. kan nesten ikke vente mer=)

Skrevet

Sikkert posten som er treig nå i jula... Håper du får den til jul da, så julen blir bra :)

Jeg ble i allefall positivt overrasket. Tenkte, vel, virker sikkert ikke, men kan jo prøve for 200 kr liksom. Og, hehe, vel, den virker!

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg tror du rett og slett må bruke litt tid selv på å finne ut hvor g-punktet ditt er. Alle har et g-punkt inni skjeden, men det er forskjellig fra person til person om hvor det er. Finner du dette, er det letter eå vite hvilken stilling man skal velge for at han skal treffe g-punktet med penis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...