Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Synes ikke puppene blir ømme, og føler meg ikke så gravid...hjelp. Er bare 5 uker på vei. Kan man se om embryoet lever på UL nå?
*entil* Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Tror ikke man kan se noe før uke 6-7.. Jeg var til UL på søndag og da så dem ingenting. (5+5) -Masse lykke til-
aube Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Hei Jeg har det på akkurat samme måte som deg. Har hatt to MA og testet postitivt for snart to uker siden. Tror jeg er 5+3. Jeg kjenner absolutt ingenting denne gangen. Begge gangene før har jeg fått veldig ømme bryster, men nå - ingenting. Kanskje det er som med kvalme? At man kan være kvalm i et svangerskap og ikke i neste? Kanskje noen andre som vet? Jeg vet veldig godt hvordan du har det! Helt forferdelig å vente!!! I uke seks kan du se hjerteslag på UL. Jeg skal sjekke på mandag. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2008 #4 Skrevet 17. april 2008 hei med mitt første barn hadde jeg ikke noen ting som tilsvarte at jeg skulle være gravid.jeg har vært gravid nå 3 ganger men mistet gravid for 4 gang nå å håper alt skal gå bra ii 2 av de første hadde jeg ømme bryster og kvalm men den 3 ikke noen tegn,men nå har jeg ømme bryster ig vondt i hodet men ikke kvalm..trur bare det varier fra gang til gang egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå