Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vurdert å kalle barnet mitt Ylva hvis det blir ei jente.. Liker litt uvanlige navn. Alternativt Julie eller Maria (som er litt mer vanlig). Er veldig usikker på guttenavn... Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt akkurat og tenkte på Ylva selv, synes det er veldig vakkert og pent, samtidig tøft. Er egentlig utrolig lei av både Julie og Maria.. Liker kanskje Julia litt bedre.

Aner ikke hva slags stil du liker men:

Emrik

Bendik

Peder

Ulrik

Robin

Magnus

Martin

Markus

Filip

Oskar

Jonas

Isak

Benjamin

Ferdinand

Skrevet

Ylva er tøft! Liker godt både Julie og Maria også!

Mats

Even

Håkon

Jakob

Fredrik

Thomas

Eirik

Anders

Magnus

Henrik

Skrevet

Liker Ylva godt, men syns kanskje Alva er hakket finere. Både Maria og Julie er fine navn som jeg kunne brukt selv. Syns navn som Jenny, Kaja, Ella og Sofia er litt i samme kategori.

Her er guttenavn fra min egen liste, vet ikke hva du liker:

Isak

Noah

Benjamin

Filip

Jakob

Kasper

Lukas

Oskar

Oliver

Viktor

William

Mateo

Nataniel

Skrevet

Ei venninnne av meg heter Ylva og jeg husker det tok veldig lang tid før jeg fikk "grepet" på det -men i dag er det blant mine absolutte favoritter sammen med navn som Hedvig, Alva, Luna, Eir og Ava =)

Skrevet

Jo mer jeg tenker på det, jo mer heller jeg mot Ylva framfor Maria og Julie.

Kanskje det kunne vært fint med Julian i stedet, hvis det blir gutt altså.. Men da utelukker jeg Julie/a ved en senere anledning.

Vil at også guttenavnet skal være litt "uvanlig".. Samboer har lyst på Oliver eller Emil..

Skrevet

Jeg kjenner at jeg allerede begynner å blir drittlei Ylva. Julie og Maria er jo så kjedelig at det er ubeskrivelig. Det skal jammen ikke være lett:) Hva med

Regine¨

Petrine

Arn

Arne

Skrevet

ylva er pent:) Julia og julie også:) maria er ikke så uvanlig da:o) men fint det å!

Skrevet

Regine og Petrine blir for gammeldags for meg:)

Arne også..

Men takk for tips:)

Skrevet

Ylva er nydelig og vakkert. Hva med Emilian? Emil er kjempe-poppis og veldig kjedelig...

Skrevet

ylva er jo veldig i vinden nå for tiden, men for all del, et nydelig navn. Kjenner flere små både ylvaer og alvaer! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...