Gå til innhold

Figurforming... Noen har erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker det? Går man ned i vekt eller blir man bare smalere liksom? Hvor mange behandlinger trenger man/trengte du for å oppnå synlige resultater?

Fortsetter under...

Skrevet

alt kommer vel ann på hvordan du ser ut, hvor mange kg du vil gå ned

jeg har nå gått ned 9,5 kg siden jeg startet på bailine og det er nå 21 behandlinger siden og gått inn 73 cm cm totalt, så kan absolutt anbefale det på det sterkeste

Skrevet

Jeg skal starte på behandling i morgen. 10 behandliger, er veldig spent på hvordan det funker ja, så dytter i håp om info jeg ;)

Skrevet

21 behandlinger over hvor lang tid da??

Og hva gjøres på disse behandlingene??

Skrevet

Så bra :) Gleder meg til å komme i gang. Det heter ikke bailine det her, men det er noe som ligner. Har vel ikke bestemt meg for antall kg jeg vil gå ned, men har et langsiktig mål på å kunne bruke klær som ikke er kjøpt i stor avdeling. men det er vel leeeenge til tror jeg :)

Skrevet

begyndte 9 februar tror jeg det var og går ca 2 ganger i uka

det er elektroder som festes på flere plasser på magen, rygg, siden, rumpa og flere plasser på lår, og får musklene til å trekke seg sammen og øker muskelmassen din og med mer muskler så får man også større fettforbrenning og blodsirkulasjonen øker,

ligger ca 40 min hver gang

Annonse

Skrevet

Får man forresten velge de områdene man vil gå ned mest? Eller velger de ut for deg?

Skrevet

vil og si at en halvtime med bailine tilsvarer 3 timer hardtrening på helsestudio

Skrevet

Kan jeg spørre om hva det koster??

Og hjelper det om man ikke vil gå ned noe særlig,men bare stramme opp liksom??

Skrevet

de velger og du kan komme med ønsker sikkert, de tar sånn analyse

Skrevet

det koster 5200 for 20 behandlinger og når man har tatt de så er man stamkunde og da koster de neste 20, 3200 kr

ja dersom man har noe å stramme opp er det bare å gå,

man får gratis prøvetime, så kan absolutt anbefale det

Skrevet

Det jeg skal på tror jeg koster 300 pr behandling. men om man blir fast kunde der så tror jeg man får rabatt eller noen gratisbehandlinger. Jeg er heldig og får litt til bursdag og litt av mamma og sånn :)

Skrevet

ok.. får sikkert vite litt mer i morra. skal ned å snakke med dama :) ho ser vel hvor det trengs mest

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...