trallatausa Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Er dette noe forbindet me pcos?å måtte tisse heeeeele tiden?gjerne 5 ganger i timen.. står opp mange ganger i løpet av en natt.. Har tatt test for urinveisinfeksjon, som var negativ.
BAcer vil ha flere :) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 hm.. jeg har det ikke slik.. du er ikke gravid da? -BAcer
trallatausa Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Jeg trodde det en tid. For ting endret seg slik i syklusen min, og jeg begynte å oppleve sterke symptom, som kvalme,svimmelhet og sykt ømme bryst, og denne tissetrangen. alt bortsett fra tissetrangen varte i ca 1, 5 mnd. Syklusen min er "normalt" på ca 50 dager. Men så fikk jeg plutselig en lys rosa blødning i 1 dag, 4 uker siden sist. Etter dette gikk det 2,5 uker så kom en ny slik dag med litt blødning. Midt mellom desse begynte symptomene. 4 uker og to dager senere kom vanlig TR, men 1 dag lenger. Synst det er en dårlig spøk fra naturens side å narre babysjuke mennesker slik..=)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2008 #4 Skrevet 20. april 2008 jeg har det på akkurat samme måten... må tisse HELE tiden! jævlig irriterende ass...
Anonym bruker Skrevet 5. mai 2008 #5 Skrevet 5. mai 2008 Jeg også har det slik innimellom, men ikke hele tiden. Noen gangen varer det i måneder, andre ganger i 1 uke. Men jeg fikk beskjed om at å være tissetrengt, å må tisse hele tiden kan være et tegn på diabetes.
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2008 #6 Skrevet 10. mai 2008 Jeg ville testet på diabetes 1. Er du mye tørst også?
trallatausa Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. mai 2008 Ja, må ha noe å drikke hele tiden, har nettopp foretatt en MR av hypofysen, men alt var fint der... =) Så jeg vet ikke.. Synest ikke legen virker så engasjert. Men det er meget plagsomt å stå opp en fem ganger hver natt for å tisse, har vurdret å lage seng på badegulvet......=) Diabetes, off, det hadde nå vært toppen av kaken det altså, men jeg har lest at pcosere ofte har større fare for diabetes og insulinresistens?Er det mange av dere som har det?Tusen takk for svar=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå