Gå til innhold

Hjeeeeelp....Bekkenløsning????

Anbefalte innlegg

Har så vondt i halebenet at jeg tror jeg dauer... spesielt når jeg sitter.. var hos frisøren i dag og skulle nesten ikke greid å komme meg ut av stolen... det verker noe helt for jævlig i halebenet.... har ikke problemer med å gå i trapper eller snu meg i senga osv... det er i hovedsak når jeg sitter... forrige lørdag var vi ute og spiste og hadde store problemer med å reise meg... i tillegg fikk jeg vannvittige smerter akkurat i overgangen med låret (framme) og klarte nesten ikke å løfte foten for å gå... føltes nesten som foten var ute av ledd... hadde problemer med å gå i en uke etterpå... nå har det gått over og har bare vondt innimellom og det går da over etter en liten stund. "Hovedproblemet" mitt er halebenet....

Hadde samme problemet med halebenet da jeg gikk gravid (sønnen min er nå 1 år) men tenkte ikke så nøye over det da jeg har hatt store plager med ryggen i alle år og er vant med smerter. Både før og etter fødselen kunne jeg nesten ikke kjøre bil for da måtte jeg løfte beina ut av bilen + problemer med å sitte og reise meg. Sønnen min ble født i mars men etter oktober har det vært litt bedre....

Nå er jeg gravid igjen (7 uker)... er dette bekkeløsning ???

Takk for hjelpen :-)))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137462249-hjeeeeelpbekkenl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vondt haleben kan komme av både bekkenløsning, eller en låsning i ryggen.

men det du beskriver framme i overgangen til låret høres veldig ut som bekkenløsning.

jeg er 4+6 i dag, og har hatt bekkenløsning i litt over en uke allerede.

sist fikk jeg det i uke 12.

så jeg er også en smule bekymret for de neste 8 mnd.

var nettopp ute og gikk. greit det var skikkelig slapseføre, men jeg måtte gi meg og snu etter bare 200 meter ca.

hadde liksom tenkt å holde graviditeten hemmelig til jeg var passert uke 10, men det kan kansje bli vanskelig ja.

har dette tenkt å bli værre og værre jo lengre ut i graviditeten jeg kommer er det mulig jeg har et problem ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...