Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEi! en lege jeg snakket med sa det er mannen som er bærer av genet som gir pcos, å at det går i arv fra fedre til døtre.. Er det noen som vet noe om dette? Jeg har en søster med pcos, og min mor slet med å bli gravid med oss, hun hadde uregelmessige menstruasjoner som var meget kraftige. Så jeg trodde det var fra henne vi har fått dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg vet ikke om det stemmer, men moren min og jeg har begge PCOS..

Skrevet

Hei!

Samme her! Har mor som strevde med å bli gravid og har søster med samme diagnose..

Jeg tror heller vi har fått det fra mor..

-BAcer

Skrevet

Jeg synest leger sier så mye rart. Og så mye forskjellig. Å lese seg fram på nettet er enda verre. Veldig mye motsigende informasjon. Jeg hadde en slik flink lege, hun var turnuskandidat, men det var hun som startet hele prossessen for meg. Men hun forsvant,og nå har jeg en ny. Flink han og, men, jeg vet ikke.. Mannfolk skjønner liksom ikke helt greia.

Skrevet

hm.. ikke godt og si.. vet ikke av noen andre i familien som har pcos hvertfall.. min mor var reine rugemaskinen hun så..hehe.. men så er det bare jeg som har prøvd å bli gravid av søsknene mine enda da..

Skrevet

Heisann

Ja det er ofte at mannfolk gir det videre til døtrene

Et tegn er at mannen mister det meste håret på hodet innen fylte 30 år.

noe min far gjorde.

Min mor har ikke pcos, min søster har i følge en gyn et snev av det men ble kjempelett gravid.

Skrevet

Vet ikke om mennene gir det videre til døtrene, men i familien min er det definitivt nedarvet fra kvinnene. Både mamma og mormor har hatt det. HÅPER ikke datteren min får det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...