Gå til innhold

hvor mange grader ute kan man slutte med lue på de små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har alltid vert påpasselig med å ha lue på småen når vi er ute,noe øreverk skal vi ikke ha her igården..prøver vertfall å passe på..

men når kan man slappe litt mer av ?

Fortsetter under...

Skrevet

små barn mister veldig mye varme gjennom hodet sitt så de blir fort kalde.. særlig siden de ikke har så mye hår heller.. når solen titter frem i tillegg er ikke det bra heller.. så lue er det i alle fall lenge til vi slutter med her enda :)

Skrevet

Går over til caps på sommeren, men da skal det være minst 15 grader for minsten (15 mnd) i hvertfall.

Skrevet

når mini blir svett i håret tar vi luen av.

Så min hovedregel er at jeg har luen på uansett. Selvfølgelig en tyn sommerlue når det er varmt. Blir igrunn skjelden de helt store tempraturene her på forblåste vestladet her jeg bor da...

Muligens mini kan få gå uten lue på en vindstille dag midt på sommeren;)

Skrevet

ja jeg tenker på sommeren er det hatt...=)

Skrevet

Jeg er også veldig nøye på å ha luer på ungene. De beholdes på til jeg merker de blir varme og svette av de, da blir det caps eller solhatt/fiskerhatt.

Annonse

Skrevet

Jeg har kjøpt pannebånd til småen som han kan ha på seg i barnehagen når det er sol og varmt nå. Han er veldig varm av seg,sået pannebånd på ørene er passelig. Han har kommet hjem fra bhg kliss våt i håret av svette...

Han er forresten 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...