LilleVackreAnna Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Leste tråden om dårlig sædkvalitet og at dere hadde vært hos Purvis og påvist åreknuter. Ville bare si at det finnes håp!! Mannen min fikk samme beskjed i september07, og vi ble forespeila samme tidsperspektiv, 6 mnd å vente på operasjon og 6 mnd før man kunne si om operasjonen hjalp. Men, nå skal du høre! Allerede i midten av november fikk mannen min operasjon, altså bare etter 2 mnd. Fikk beskjed om at den hadde gått greit, men virkningen måtte vi vente et halvt års tid på. Siden operasjonen ikke er noen garanti for at vi kan klare det på egenhånd hadde vi allerede bestemt oss for å prøve assistert befruktning. Så trudde vi at dette også måtte utsettes pga operasjonen, men det trengte vi ikke. Hdde første icsi-forsøk allerede en mnd etter, i desember. Dessverre gikk det ikke, men nytt forsøk i slutten av januar, og nå er jeg gravid i uke 13!! Så ikke gi opp du!!! Tvi tvi!! Nå har ikke mannen min tatt ny sædprøve, men det nærmer seg jo snart et halvt år, så¨skal bli spennende,men vi har jo ikke akkurat fokusert så mye på det nå, som du skjønner;)
mucho mas Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Hei LilleVackre Anna Tuusen takk for at du gir meg håp. Det er så godt å høre om andre som har vært igjennom lignende ting, og faktisk fått det til. Så utrolig koselig at der skal ha barn. Uke 13 er jo godt på vei, og over den verste kneika. Det er bra å høre at ventetiden kan gå litt fortere. Jeg skal videreformidle til mannen min. Spent på hvordan dette går framover. Var forresten operasjonen veldig smertefull for mannen din?
LilleVackreAnna Skrevet 15. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2008 Om det vi har vært igjenom kan være litt til hjelp for andre er vi bare kjempeglade!! Du kan hilse mannen din og si at operasjonen trenger slett ikke være smertefull. Han her klagde ikke i det hele tatt, og det sier litt mener jeg, for ingen har det vel så ille som en syk mann!! Neida, han kjente litt i lysken når bedøvelsen gikk ut og de første dagene, men det var mer ubehag enn smerter. Det viktige er at han er veldig forsiktig, ikke løfter tungt eller anstrenger seg. Det går nok veldig greit skal du se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå