Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg er litt forvirret, har rotet meg oppi en skjinki situasjon men håper at den skal være litt mer ukomplisert enn det jeg selv gjør den til. Jeg har akkurat kommet meg ut av et forhold som ikke var helt som den skulle være, men før jeg ble helt ferdig med den (dette høres kanskje litt patetisk ut) så hadde vi oss et lite ligg sammen. Han kom såvidt inni meg, og en dag senere tok jeg angrepillen. En halvannen uke senere traff jeg en mann som jeg hadde vært interessert i, i en peiode og et par dager senere hadde vi ubeskyttet samleie. Han fikk utløsning inni meg, ikke bare en gang men flere ganger. Jeg hadde eggløsning rundt den datoen jeg lå med han. Syklusen min er på 30 dager, og det har den vært en del mnd. (Før var den på 21 dager men så endret den seg og holdt seg stabil) Men x'en min hadde jeg samleie ca 14 dager før eggløsning, så hva er sjansen for at det kanskje er x'en min som er faren og ikke den nye typen min. I følge babyverden skulle eggløsning være første dagen jeg lå med min nåværende kjæreste. Jeg har også vært inne til UL og der konstanterte legen at strl på embryoet gikk overens med siste mens dato. Hadde det vært x'en min som hadde smelt meg på tjukken hadde jeg vært en uke lenger på vei men i følge UL stemmer ikke det. Kan noen kanskje roe nervene mine ned. Jeg vil ikke ha enda et barn med min x, egoistisk som det høres ut. Men to barn med han holder, jeg vil ikke at enda et barn skal vokse opp uten sin pappa 100% tilstede.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #2 Skrevet 15. april 2008 Kommer denne andre mannen til å være 100% tilstedeværende da?
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Vet ikke helt om jeg er med, men om det er slik at du tok angrepille dagen etter, og i tillegg IKKE hadde eggeøsning, er vel sjansen for at x-en er faren meget liten. =)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Ja han stiller opp sier han, og da må vel jeg ta ordet hans for det:)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Du forsto det riktig, det var godt å høre:) Er ganske lettet nå ja, kan en trygt si. Takk for svar, håper du har rett:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå