Gå til innhold

Dere som har blitt gravid med IVF/ICSI..

MartheMor+Lillegutt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk ut 10 egg, 1 ble befruktet med en gang, og 1 egg ble befruktet dagen etter men dette egget var av dårlig kvalitet.

Begge eggene ble satt inn.

Vi var uforklarlig barnløse og hadde prøvd i mer enn 3 år. Jeg trodde det var meg det var noe feil med, da jeg har hatt en lap for endometriose. Men legene syntes det var rart at så få av mine perfekte egg ble befruktet. Kanskje det er gubben det er feil på? Uansett lyktes vi på første forsøk og har en praktfull sønn på 6 mnd!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*

Diagnose: uforklarlig barnløse.

1 forsøk - 5 egg ut hvor vi fikk satt inn 2 og fikk 2 på frysern. Negativt

Fryseforsøk - 1 egg overlevde opptining. Negativt

2 forsøk - 5 modne egg hvor vi fikk satt inn 2, men ingen på frys. Positivt med 1 barn i magen :-) Termin 20 juni :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Fikk ut 17 egg av 21 eggposer,

Kun 9 ble befruktet fordi de prøvde 50%-50% IVF og ICSI, og kun ICSI fungerte hos oss.

Av 9 delte 6 seg perfekt i fire på andre dag etter befruktning, så ett ble satt inn og 5 på frys, resten to og tre delte kastet de.

Ble gravid, men endte kjemisk på første forsøk.

Ble gravid igjen på første fryseforsøk, da gikk alle 5 egg med til tining pga flere overlevde ikke tiningen,

2 klarte seg av de 5 og ble satt inn -

Så lurer nå på om jeg venter en eller to :)

Diagnose etter utredning etter 2 års "egenprøving"; endometriose med cyster og tette eggledere hos meg.

Fikk ut 23 egg, 17 eller 18 ble befruktet.

Satt in 2 egg hver av de 3 innsettingene vi har hatt som har endt i; graviditet med ma, kjemisk graviditet, og er nå gravid i uke 29 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...