Gå til innhold

Torsdag 17.04 treff for gravide studenter, Dromedar

Anbefalte innlegg

Jeg setter opp treff for studenter nå torsdag kl 19 på Dromedar i Olav Trygvassons gate 14. Alle gravide studenter og studenter med barn er velkomne. Jeg har foreløbig ikke bestilt bord, men det virker ikke som vi er så mange heller. Jeg lager en link så folk kan melde seg på under, så kan vi heller bestille hvis det blir mange. Hvis det er mange som ikke kan denne dagen og dette tidspunktet, så får vi heller forandre på det.

Fortsetter under...

Jaja, dette skulle egentlig være på siden over, men gjorde litt feil. Så bare meld dere på her. Skriv gjerne litt om dere selv også.

Jeg heter Lisa, er 21 år og venter mitt andre barn. Jeg studerer Middelalderkunnskap på Dragvoll.

Kommer:

Mammalisa86

Åj, dette hørest spennende ut. Jeg har lyst til å komme, men er avhengig av å være effektiv med skrivinga på dagen. Skriver eksamen for tiden, så må være litt streng med meg selv. Så kommer kanskje, skal si fra i løpet av morgendagen hvertfall.

Annonse

Glemte å si litt om meg selv. Jeg er 20 år, går andreåret på allmennlærerutdanninga på HiST. Har termin 24. mai, midt i eksamensrushet, men satser på at det klaffer ;)

Kommer:

Mammalisa86

1+1,snart 3

lilleeli

(Høygravid Løvemor 240508)

Ja, æ bli me! Men æ jobbe te kl 20 på byhaven, men kjæm spakulranes etterpå:) rægne med at æ bare ska sje etter runde maga så finnj æ dokk. Dokk sitt te klokka 20 itj saint?????

Æ går 3.året ved lærerutdanninga på Rotvoll og har termin i begynnelsen av Juli.

Hilsen Tina

Hei aill sammen!

Takk for en koselig kveld i går. Hærlig me litt solo og babyprat:)

Håpe vi får lurt te en ny runde på cafe om itj så læng, og at vi får te en paraplydrinkrunde før Elisabeth får lille Nilja;)

Hilsen Tina

Hehe, ja takk førr sist alle sammen! Va kjempe koseli, e så utruli gla førr at æ dro dit og traff dåkker! E alltid litt skummelt når man ikkje kjenne nån, men det gikk jo over all førrventning, dåkker e skjønn =)

E det nån av dåkker som like fotball? RBK spelle mot TIL (altså TROMSØ, hihi=) på Lerkendal lørdag 26.april. Æ har veldi tenkt mæ dit (så lenge ikkje ho Nilja bynne å bølle, hehe) og om det e nån av dåkker som vil være me, så e det arti! En alkoholfri strawberry daquiry etter det hadde jo ikkje vært trasi heller ;)

Mvh Elisabeth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...