Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er gravid i uke 13 og har fått VELDIG vondt i ryggen. Jeg lurer på hvor det gjør vondt når det er bekkenløsning? Jeg har vondt fra korsryggen og nedover den ene rumpeballen.

Personlig synes jeg det er veldig tidlig å få plager, er det noen andre som har fått bekkenløsning så tidlig i svangerskapet?

Jeg får ta med at jeg har noe høy alder og er gravid for første gang. Jeg er 34 år.

Jeg håper det er lumbago eller noe annet som kan gå over med hvile/aktivitet. Jeg skal til jordmor i denne uka, så jeg får spørre henne nærmere, men lurer litt på andre sine opplevelser.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137460125-hvor-n%C3%A5r-annet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du

Bekkenløsning eller Bekken låsning er et av to onder en kan "velge" mellom i ditt tilfelle- personlig tror jeg det er bekkenlåsning siden du har stråling ned i rumpa.

Gå til fastlegen din og få diagnosen. Jeg fikk sinnsykt vondt i korsryggen, som lyn fra klar himmel, etterhvert gikk smerten som ikke var "bedre" ved noen stilling over pg endte med iling ned høyre ben. Legen sa bekkenløsning- men det er bare tull og tøys. Jeg har ikke noe problemer med å spre bena fra hverandre eller å vrikke på rompa- dessuten kan det godt ha vært livmoren som klemte på en nerve og dermed førte til isjas smerten i mitt tilfelle.

Ved langvaring bekkenlåsning uten fysikals behandling eller kiropraktor, manuell terapeut, naprapat kan en få betennelse- og DET gjør sikkert vondt.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...