IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 I dag var vi på vår første sjekk etter vi begynte på Puregon. Vi har faktisk gått på hormoner i 9 dager, og i dag var dag 10. I tillegg har vi hatt en nedregulering i sprøyteform på over en måned! Det første gynekologen så var "Oi", for på den ene siden var det så mye som 13 egg, og på den andre 7. Og det var det han kunne se, for det var sannelig ikke så lett!! Slimhinnen var i tillegg veldig tykk, på hele 12,7 mm. Skal sette to doser til med Puregon før vi skal til sjekk igjen på onsdag, og det blir garantert Danmarkstur på oss denne uka Vi er veldig fornøyd!!!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Så bra.. vil ønske dere masse lykke til i danmark. Må få spørre om en ting, var det ikke dere som lykkes er for en stund siden da?? gikk det galt?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 Hei, Nei, det var nok ikke oss som lykkes før, for vi har aldri fått så mye som en svak strek på noe graviditetstest! Dette er vårt første IVF-forsøk og vår første reele sjangs til å bli gravid, da min kone har tette eggledere! Vi er veldig spente, og gleder oss
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Ok.. ønsker dere masse lykke til .o)) Har selv tette eggledere, og har nå vært igjennom vårt 4 forsøk som ikke lykkes dessverre.. men 2 og 3 gang ble jeg gravid så det er håp.. selv om jeg mistet, men det har jo noe med at egget ikke fortsatte å dele seg og det var ikke liv laget dessverre.. Klem
lubbeline Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Stilig, da reiser dere jo snart:-) Selv er jeg på sprøyte dag tre, skal scannes torsdag....og regner med DK tur neste uke:-) Lykke lykke til!!
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 15. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. april 2008 Hei, og takk for tilbakemeldinger. Trist og høre at du har blitt gravid to ganger Tullemor, men mistet.. Trøsten er iallefall at du har muligheten til å bli gravid! Ellers er vi veldig klar for å reise, og har fått beskjed fra klinikken at uttak mest sansynlig blir på fredag! Det er ufattelig spennende, siden det er første gang, og ikke minst så mange potensielle egg! Håper det er mange fine egg på torsdag, Lubbeline. Og lykke til alle sammen!
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 åå så spennende.. masse lykke til og god tur!!! tenker på dere og krysser fingre og det som måtte til for at dere skal lykkes.. Er er det over, og jeg blør mye.. ( så da er det bare å vente, og sette i gang igjen for 5 gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå