Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Liker du det navnet, eller? Har fått ei lita niese som heter Emilie Isadora.. :-) Selv liker jeg det utrolig godt. Pent er det, helt nydelig!
Vannmann35 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Det er ikke noe jeg hadde valgt selv. Emilie er oppbrukt og Isadora et sminkemerke, men et helt greit navn.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hvordan kan du egentlig si at et navn er oppbrukt? I så fall, er vel alle navn oppbrukt i en grad? Jeg synes Emilie er helt nydelig, Isadora er et sminkemerke, men det funker.
prebs Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Det er 3, 2 eller 0 kvinner som heter kombinasjonen Emilie Isadora, så akkurat det navnet er vel ikke oppbrukt, selv om Emilie er mye brukt. Jeg synes Emilie er nydelig! Ikke glad i Isadora.
Vipsenmamma Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Emilie er veeeldig mye brukt, og kan vel trygt kalles oppbrukt. Kombinasjonen Emilie Isadora synes jeg var klissete, oversminket, rosa, jålete og mindre pent.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #7 Skrevet 15. april 2008 Emilie er greit nok sjølvom det er veeldig vanlig, men kombinasjonen vart too much.
Anonym bruker Skrevet 15. april 2008 #8 Skrevet 15. april 2008 Det høres ut som om du prøver å hoppe etter Ari & Martha Louise. Wannebekonge-navn, etter min smak. Ser fro meg pur unge foreldre som vil gi barnet et søtt-nydelig-navn, som de kongelig gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå