Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hvordan går dette, da?? Har en liten mistanke om at jeg har en UVI under anmarsj for andre gang i mitt liv, så dette kan kalles dårlig timing.... Var på apoteket og skulle kjøpe stix, men de hadde ikke ( om damen da i det hele tatt forstod hva vi var ute etter...). Har tissefølelse mesteparten av tiden, men kjenner foreløpig ikke den store svien...Var slik som dette det begynte forrige gang:( Hatt denne tissefølelsen de to siste dagene, og vurderte faktisk og få sjekket urinen før jeg dro, men jeg tenkte det ville gå over, og at jeg bare hadde en dårlig dag med denne overfølsomme blæren min... Er det en sjanse for at forsøket kan bli avbrutt om det skulle vise seg og være UVI?
Paddelora Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 UVI har ingen innvirkning på forsøket, så vidt som jeg vet. Hadde det på siste forsøket mitt - fikk pencilinkur 2 dager før uttak. Har nå en 11 mnd gutt, så det gikk jo bra Klem
Mumrikken :) Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Hei Frøya! Flott å høre at du er på plass og klar til action )) UVI har ingen ting å si for det videre forløpet (iallefall ikke på Medicus). Jeg fikk kraftig UVI to dager før uttak sist gang. også for andre gang i mitt liv :-( Har ALDRI trodd at det kunne være så vondt. Satt på do sammenhengende en hel natt nesten, og tisset lyserødt. Fullt utslag både på blod og leukocytter. Jeg hadde heldigvis bactrim liggende som jeg begynte på samme kveld. Dersom du er sikker på symptomer kan du ikke bare kjøpe bactrim eller selexid der borte da? Helt sikkert reseptfritt... Hvis ikke kan de jo ta en stix på klinikken? Jeg ble iallefall veldig fort mye bedre, og gikk fortsatt på Bactrim både under uttak og innsett :-) Masse lykke til Frøya! Tenker på deg hele tiden og krysser fingrene for at alt går på skinner :-)) Mange gode klemmer ))
Gjest Skrevet 15. april 2008 #5 Skrevet 15. april 2008 Heisan snuppa:)) Godt og høre at det ikke har noe og si:)) Jeg er litt bedre i dag, så satser på at det bare var den overfølsomme blæra mi som har hatt noen ekstremt dårlige dager. Jeg tisser fortsatt veldig ofte, men det svir ikke heldigvis. Sist jeg hadde UVI så hadde jeg det slik som du beskriver. Var helt jævlig, og etter en hel formiddag og en halv ettermiddag og kveld dro jeg bort på sykehuset der jeg jobber og fikk overlegen der til og skrive ut en resept på Selexid. Var ikke mange tablettene som skulle til før jeg var god som gull igjen:)) Du, den slimhinna di.... Du skulle ikke sendt en aldri så liten mail til han godest Hausken og spurt hva han mener om den slimhinna di, og evt østrogentilskudd under sprøytingen?? Om det er mulig liksom? Eller om han har andre forslag?? Jeg har liksom på følelsen at han er guruen i denne IVF-prosessen, og tenker på mye mer enn div andre leger. Håper du får hjelp, så det snart kan flytte en liten en inn i magen din! Tusen takk for lykkeønskinger, Mumrikken. Setter stor pris på den støtten du gir meg:))) Mange klemmer fra solfylte Riga:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå