Gå til innhold

hvordan skal jeg holde ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var til lap i beg av mars - ingen graviditet etter den første mnd... vet ikke om jeg hadde eggløsning - men regner med det da det var sikkkeli vondt...

er på dag 8 i ny syklus - så det er jo bare håpe for denne mnd

Tok det lang tid med dere før dere ble gravid etter lap? har vært prøver på det 3året nå... sliter..

er sist av alle føler jeg...

sorry for at jeg syter men nå er det null batteri til se det positive... er å søkt til IVF

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Har det akkurat som deg, føles oxo som jeg er sist av alle..Men vi har jo da litt grunn til å syte litt da:) Jeg var på lap om fredag, og brente 15 hull i hver eggstokk, håper dette hjelper på syklusen! Kan jo ikke akkurat svare på spørsmålet ditt, men har lest endel her inne, og har funnet ut at ganske mange har blitt gravide kort tid etter lap!

Så vi får bare håpe det beste og slite ut mannfolka litt:) Hvis ikke det skjedde noe innen 3 mnd så skulle jeg begynne på pergo igjen sa legen min.Kanskje det hadde være noe for deg oxo om du ikke får det til innen det.

Lykke til

Skrevet

Det tok 7 mnd etter at jeg hadde laproskopien til det funket. De svidde 24 cyster på hver eggstokk hos meg, og jeg fikk beskjed om at det i de fleste tilfeller kunne ta fra 6-12 mnd etter lap. til graviditet. Normalt etter 6 mnd så henviser de videre til prøverør.

Ikke fortvil om du ikke har klart det på en mnd :)

Skrevet

hei til dere begge to:)

Takk for svar... er alltid litt oppløftende det da..

Nei pergo har jeg fått tidligere men funket ikke - hadde egløsning men ingenting mer skjedde liksom!

ja jeg får smørr meg med lit tolmodighet ang den graviditeten..

Kanskje det hjelper på at jeg skal bli stemor annen hver uke nå...:)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...