Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 er bæsjen til frøkna gul og ikke grønn lenger men bæsjen virker så tørr liksom...nesten sånn krem aktig...men hu har ingen problemer med å få det ut...er dette vanlig?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Tror nok det er helt normalt... Avf. til Emilie er også gulaktig og det ble slik etter jeg bytta fra NAN til HIPP....
☆Lille my* Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hei! Jeg tenker på å bytte fra nan til hipp pga hard mage! Hva var grunnen til at dere byttet? ble det evt bedring?
Gjest Skrevet 15. april 2008 #4 Skrevet 15. april 2008 Heisann ) Jeg byttet fra NAN til HIPP pga hard mage... Og kunne merke stooor forskjell på 1 dag... Har lest og hørt at det er maaaange som sliter med hard mage når babyen får NAN.. Så di har byttet til HIPP og det har hjulpet godt ) Så lykke til... Håper det hjelper for deg også ) klem
kariuss Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Jeg har også byttet og ble helt noe annet! mye bedre med hipp og veldig mange som syns det. Og bæsjen på bebiser skal vel være gul kremaktig. det er hvertfall det på gutten min, og det er nok riktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå