Gjest Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hadde vært morsomt og se hva andre vuderer:) vi har besthemt oss men skriver likvel:) Ellinor Alma Anna Agnes Elisabeth Lovise Johanne\Johanna Deres da?:-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Alexandra Ella Isabelle Jenny Julie Kaya Leah Linnea Matilda Milla Sofia Otilie Vielle Cecilia Isak Noah Benjamin Jakob Kasper Lukas Oskar Viktor William Mateo Nataniel Tilfeldig rekkefølge.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hva har dere bestemt dere for? Hos oss er det disse som har vært diskutert: Mina Mille/a Ellie Johanna Cecilia Camilla Anna Harriet
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 oi kjempe mange nydlige navn HELDIGE barn;) Mange av disse liker jeg selv men mannen er ikke helt enig så mange er helt gitt opp:( vi har besthemt oss for: Petra Elisabeth, skal bare bruke Petra til daglig:) vet at mange synes Petra er hardt og kaldt men beyr meg IKKE om det. Vi synes det er søtt og vakkert:) Storesøster heter Stine Henrikke:) HI
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Anna Agnes Lydia Dagny Dagmar Anton Albert Haldor Olaus Severin
*Willow* Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vi hadde mange jentenavn på lista, jeg husker ikke alle, men kan skrive ned noen. Navnet vi har valgt stod ikke på lista, det bare dukka opp og var helt rett, men her er et lite utvalg av de jeg kommer på. Årolilja Ulla Magni Ragne Ragna Eir Eira Veslemøy Ellen Ebba Anea Hedvig Elle Hilja Frem til vi bestemte oss var Hilja og Magni de mest aktuelle. Hadde vi fått en gutt hadde valget vært mye enklere, vi hadde bare et alternativ, Ravn Alvarin.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Johanna Elisabeth Wilma Anna Milla Matilda Ella Mathea Alma Leah
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå