hm24 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Mange sier at de har hørt hjertelyden veldig tidlig.. Jeg skal til lege når jeg er 12+3, er det da noen mulighet for at vi kan høre hjertelyd.. Det sies at det er enklere å høre på tynne jenter, å jeg har jo endel kilo for mye, betyr det at de ikke klarer å høre den ennå?
linda1983 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg vet ikke om de klarer å finne hjertelyden når du er bare 12 uker på vei, men du kan jo be legen forsøke. Jeg var 14 uker på vei når legen forsøkte å finne hjertelyden første gang. Det tok litt tid men han fant den til slutt. Deilig å høre at der er liv. Ønsker deg lykke til.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Jeg tror det er litt for tidlig. Det er ikke sikkert legen vil lytte etter engang fordi kanskje du blir veldig bekymra om han ikke finner den. Jeg var i uke 15 da jeg hørte det første gangen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Jeg var 13+ når jeg hørte hjertelyden første gang. Tror det kommer like mye an på hvor du har morkaken og hvor bra apparatet er..
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Jm fant ikke hjertelyden med det store aparatet, og prøvde et lit på meg, det var i uke 15 el 16. Hun sa det var bedre til å finne hjertelyden når man var kort på vei. Hun passa også på å si at det er helt normalt om vi ikke hadde funnet den. Jeg har bakovervendt livmor, om det har noe å si? Vi fant den i hvertfall til slutt
Gjest Skrevet 15. april 2008 #6 Skrevet 15. april 2008 Jeg var på kontroll i går og er 14+3 og fikk høre hjertelyden, men legen slet med å finne den og som hun forklarte før hun forsøkte er at de vanligvis ikke lytter etter den før uke 15 da de ofte ikke finner den tidlig. Det var ikke gøy å ligge der mens hun lette, ble fort veldig bekymret selv om jeg viste at det kunne hende hun ikke fant den....men en utrolig deilig følelse når jeg hørte de raske hjerteslagene..... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå