Gå til innhold

Restaurant i Bergen til en ekstra fin venninne-middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prislapp ca 1500 for to pers (my treat) og ikke noe a la Fridays, om dere skjønner. Noen som vet om et bra sted? Eller skal jeg safe og gå på Mezzo?

Skrevet

Hvis dere liker fisk, anbefaler jeg Enhjørningen på Bryggen. Knallgod mat!! og super service:-)

Hørt bra om Krystall, og Potetkjelleren, men sistnevnte er kanskje litt dyr?

Skrevet

Blir ikke det vesentlig mer? Jeg vet Krystall er bra, men 2000 kr blir å strekke det for langt, til og med for denne anledningen..

Skrevet

Jeg elsker fisk, men hun er definitivt en kjøtteter. Hun var den eneste kvinnen i mitt bryllup som spiste roastbiffen og ikke breiflabb. ;o)

Skrevet

Hva med den nye indiske som ligger i Rosenkrantzgate? Der hadde de kjempegod mat.

Skrevet

Jeg klarer fortsatt ikke indisk mat etter graviditeten for snart to år siden... Etter at man har sett det i retur tar det en stund før man orker å prøve igjen.

Skrevet

Boha , det er et veldig fint sted med kjempe god service og ikke minst mat. Meg og samboer betalte rundt 900 for middag og en flaske vin. Vi hadde ikke dessert så du vil kunne holde deg til 1500 kr der.

Skrevet

Aroma, www.aroma.no

Bølgen&Moi, www.bolgenognoi.no

To Kokker - www.tokokker.no

Skrevet

Hvordan er det på Aroma? Fin? Hva slags sted er det? På websiden står det at alle porsjoner er ment til å deles, og jeg vet ikke helt hva jeg skal se for meg.

Skrevet

Her kan du lese litt mer om Aroma:

http://www.bt.no/bergenpuls/restaurant/article304579.ece

Veldig god mat,- jeg har spist vanlig a la carte 7-retters (små porsjoner), samt at vi hadde middag med jobb i kjelleren der, og da fikk vi middag og dessert på store tallerkener og forsynte oss til vår egen tallerken.

Ligger i krysset Rosenkrantzgt/ Vetrlidsalm., rett bak Kjøttbasaren, oppover mot Fløibanen.

Skrevet

spisekroken.no

Naboen er jo veldig koselig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...