kaos83 Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 hei hvordan går d med de? så nattinatt trodde du ville føde idag? kjennes d sånn ut? kan du se en gang til om jeg er gravid nå? tror jeg hadde eggløsning igår:) hehe
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei du!Nei i morgen tror jeg hun sa..15.Har hatt litt magevondt bare og følses ut som hode er på vei ut..hadde sikkelig magesmerter i går og liksom et slik press trykk (i analen),men sikkert ungen som presser seg nedover. Tror nok ikke noe skjer før jeg har vært på sykehuset den 22.Prøver jo så mye rart.I dag har jeg vasket og styrert på.Har hatt ei vinsing på leiligheten her nå. Nei får ikke opp noe på deg enda..pendelen svare ikke.Må prøve om et par dager..kanskje spermen ikke har nådd helt inn enda..hehe.
kaos83 Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 stemmer jeg trodde det va 15 idag jeg:) hvordan gikk visningen da? klem
#Aurora har tre gutter# Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 joda gikk greit,var en av de beste leiligheten damen hadde sett på.Men tør ikke og håpe no får det kommer inne et bud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå