Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hva i allverden skal jeg gjøre, var på do isted og føltes som jeg fødte, så svær var den..herlig m hemorider i tillegg...Vil bare grine for det er så vondt og ufint på samme tid. Men da jeg skulle tappe opp ble dassn tett, det er flaut det, hva gjør jeg da?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 våres do har et så lite hull at her skjer det stadig :-( Vi bruker fylle en 10-liters bøtte med vann å helle oppi evnt finne noe å stake nedi der med visst dere ikke har en sånn sugekopp :-) Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 HI her, og nei jeg tuller ikke, men kan forstå du tror det.. Sugekopp har jeg ikke nei, trodde aldri jeg skulle komme borti dette problemet gitt..Funker det å helle oppi vann? Hmm, får vente til sambo kommer hjem da, føler meg ikke kompetent til å gjøre dette selv..hehe.. Uff det er nå alt man skal komme borti også..
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 la det synke litt ned og forsøk å trekke ned på nytt og på nytt. Pass bare på at det ikke renner over!!! For det kan det!!! Papiret vil løse seg opp i vannet etterhvert. Kan bare ta litt tid. Ikke noe problem dette :-) Skjer forøvrig stadig vekk her også... Ikke fatter jeg hvor lite papir det er meningen å tørke seg med!!
Gjest Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Da tror jeg at jeg hadde fått panikk... =) Har et litt "usunt" forhold til fising og avføring; aldri i verden om jeg hadde ventet til at samboern min kom hjem! Men hvis du ikke tør å eksperimentere med div løsninger (som dessverre ofte gjør vondt verre), er det kanskje lurest... Hihi, nå ser jeg for meg at samboeren min kommer hjem til et oversvømt bad hvor jeg står med vadere, tjuvkoblet støvsuger-hageslange for å suge ut vannet, dykkerbriller og sjøkart, bare pga en stor bæsj... =) Naaaj; vent på ham du!
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Ha, ha, ha, kan jo ikke annet enn å tenke på kommentaren jeg hørte på tv her om dagen, at Cathrine Sørland er så tynn at hun ikke bæsjer kabler, men ledninger ;-) Men for å være seriøs, det er sånt som skjer av og til, det skjedde med gubben her en gang også, i typisk guttehumor-ånd lo han av det i mange dager... Men det løser seg opp i vannet etterhvert, du må trekke ned med jevne mellomrom. Lykke til, he, he.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #8 Skrevet 22. juli 2009 Et godt råd er å trekke opp samtidlig som du slipper løs. Slår ikke feil.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #9 Skrevet 22. juli 2009 ha i klorin eller slamiakk. det er fettløselig, så det vil løse opp "kabelen" Og ikke minst så renser det også venter du litt til du ser at det har begynt å løse seg opp, også heller du en 10 liters bøtte med vann oppi der.
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. juli 2009 #10 Skrevet 22. juli 2009 La oss håpe hun har fått det ned nå =)
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #11 Skrevet 22. juli 2009 Hahahahaha, sorry at jeg ler, men detta var litt morsomt for oss med tiss-og bæsjhumor!:-))) Hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2009 #12 Skrevet 22. juli 2009 plumbo gud som jeg lo.. det har skjedd meg og, men jeg går ikke rundt å snakke om det og spørre om råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå