Gå til innhold

Bekymringer:

Ellebettemor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dette svangerskapet har startet litt dårligere ut enn det forrige. Først trodde jeg jeg hadde abortert etter 6 uker, da jeg fikk en del blødninger. På UL fikk jeg heldigvis konstatert at hjertet slo. Forrige fredag fikk jeg synsforstyrrelser, var svimmel og når jeg begynte å ''dovne'' vekk i venstre hånd ringte jeg lege. Jeg fikk time på flekken, og de var interessert i blodpropp og slag m.m. i familien. Heldigvis var blodprøver m.m. fine.

Nå har jeg bestemt meg for å bekymre meg mindre om:

- hva de kommer til å si på jobben når jeg forteller at jeg er gravid med 2. mann på kort tid.

- hvordan det står til i magen (ting går sin gang, og det vil som regel gå bra).

- jeg får barnehageplass til tulla da jeg ikke kan gå ekstra hjemme med tulla (mister permisjonspenger ved å gå hjemme uten lønn).

- det blir for slitsomt med to så tette- Dette har mange greid før meg, og jeg kommer sikkert til å bestå prøve med glans.

Kort sagt- Tror jeg skal nyte at våren kommer - og med den løfter om nytt liv :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok at dette skal gå kjempebra jeg. Selv får jeg to barn med 20 mnd mellomrom og dette er planlagt. Tror at det kan bli masse jobb,men tror også at det kan bli enklere enn å vente litt til,og så må begynne helt på nytt om du skjønner.

Godt du har bestemt deg for å bekymre deg mindre for forskjellige ting. Hva som skjer i magen din kan du ikke gjøre så mye med og ingen har noe med at du er gravid for andre gang innen kort tid. Hev hode og gled deg og vær stolt av den voksende magen din.

Lykke til videre

Skrevet

Det skal jeg gjøre :)

Ingenting blir bedre av å bekymre seg i forkant. Jeg har det faktisk ganske så bra i livet nå- Begynner å få rimelig bra kontroll på tulla, jeg har en mann som elsker meg og jeg elsker tilbake og vi trives med bosituasjonen. Resten ordner seg etter hvert :)

Deilig med vår- Det er absolutt min favorittårstid. Det blir nok noen turer i marka på meg fremover.

Lykke til med dine ''tette'' - Når har du termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...