Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Del Skrevet 14. april 2008 Hei ! har etterhvert brukt en del tid både her og på bim, primært skravlesidene men også en del på aleneforeldresidene på begge. Det jeg reagerer kraftig på er alle oppfordringer til trygdebedrageri og andre ulovligheter. Gjengangerene er "drit i nav, det har ikke de noe med " ( om man fyller vilkår for stønad eller ei) , tips til hvordan " omgå "regelverket ( bare skaff annen adresse, si du ikke har kontakt osv), få gjeldsordning men ta deg svart vaskejobb ved siden av .. osv.. En del av disse kommer fra anonyme men har også merket meg et par nick som går myyye igjen.. (også av de som på skravle er mest misfornøyd med nav, skatt ol..) Mye av dette er direkte oppfordring til trygde/skattemisbruk mv. De som ev følger oppfordringen risikerer ubetinget fengsel, men hvorfor reagerer ikke moderator på at sidene blir brukt på en slik måte ?? dette er jo ikke reelle aleneforeldre, men folk som ønsker stønader de ikke fyller vilkårene for. Følgene i samfunnet er at fordmmene mot aleneforeldre blir enda større som følge av disse "fakerene" som har problemer en periode eller bare synes stønader er en kjekk måte å livnære seg på.. Har hittill ikke sett at slike innlegg blir slettet eller gitt noen form for tilbakemelding, er det kun reklame moderator reagerer på ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moderator Hannah Skrevet 14. april 2008 #2 Del Skrevet 14. april 2008 Kan ikke se å ha mottatt et eneste tips om dette i den perioden jeg har moderert disse sidene. Hvorfor tipser dere oss ikke om innlegg dere finner upassende? Send mail med link til [email protected], så vil vi vurdere aktuelle tråder. Vi ønsker så avgjort ikke at våre nettsider skal brukes til evt. å oppfordre til ulovligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå