Gå til innhold

NYTT: BIM treff i ASKER!! onsdag 14 mai 2008

Anbefalte innlegg

Hei!

Synes det var på tide å sette opp et BIM treff for oss som bor i Asker området også! Håper at mange vil stille med små og store mager og at vi kan bli en liten gjeng som kan treffes og ha det hyggelig sammen. Selv er jeg 78 modell og venter nr 2 i september.

Foreslår treff onsdag 14 mai kl. 19.30 på Intermezzo i Asker.

Flott om dere melder dere på på listen under her. Ser fram til å treffes for første gang :) Blir spennende!!

Påmeldte til Intermezzo:

Sitronelle, termin 05.09.08

Fortsetter under...

Hei igjen!

Er det ingen flere påmeldte til treffet?

Ser på BIM treffene at bare mødrene treffes. Hva med å invitere vordende far også? :) Min samboer hadde satt stor pris på å treffe flere i samme situasjon, og det er i tillegg en fin måte å bli kjent med flere på.

Bare et lite innspill fra meg:)

Hei Hei!

Håper det er flere som vil melde seg på, men det blir nok flere etter hvert :) Om det er slik at det er noen som gjerne vil være med og som det ikke passer for den dagen, så er det sikkert greit å bytte dato?

Samboeren min kjenner også svært få i samme situasjon. Problemet er at han ikke kan bli med, da en må være hjemme å passe jenta vår....Men en eller annen gang etter som vi blir mer kjent så hadde det vært artig å ta med mannfolkene også :)

• 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Var jo synd at ingen kom i dag da selv om noen var meldt på.... Om noen er intressert i slike treff så er det bare å komme med forslag om en ny dag, men da håper jeg vi stiller opp :) Nå gir jeg ballen til noen andre... :)

Hei Sitronelle!

Beklager at jeg ikke har fått gitt beskjed. Har vært fult opp på jobb hele uka, så det har blitt mange timer på sofa etter endt arbeidsdag. Har ikke fått vært på disse sidene før nå- en stund siden tid. Rett og slett ikke hadd overskudd til å sitte på pc. Har sett at det er flere som er interessert i et treff i området. Hvorfor kommer ikke dette treffet fram på hovedsiden for BIM-treff? Da er det vel enklere for folk å se hvor og når det er treff :)

Jeg skal virkelig prøve å komme til neste gang. Og skrive ned dagen ikke minst!!! Man tror man husker mer enn man gjør:)

I juni må vi prøve å få til en dag- skal tenke tenke på en dato c";)

Den er grei vettu :) Vi er tre foreløpig fra Asker som kunne tenke oss å møtes til uken! Mulig det blir dagtid, passer det? Vi snakker om man eller tirsdag. (Inne på terminklubb siden for september...) Skal poste det her snart altså!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...