Gå til innhold

noen som vet om en flink fotograf i Mo i Rana

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Okay...tenkte å ta bilde av mini som nå er blitt 1 år. Er han flink til å ta bilder av små barn? Er det rimelig priser der?

Skrevet

Det er ei dame som er veldig flink... Tror hun holder til i kirkegata. Husker ikke navnet.

Rogne tok konfirmasjonsbildene mine, og jeg synes fortsatt ikke de er særlig flatterende, hehe. Men han kan jo ha blitt bedre med tida - eller kanskje det er meg det er noe feil med?:)

Skrevet

Okay...vanskelig å finne fotografer her opp når jeg googler. Vi tok bryllupsbildene hos Rogne...og vi ble egentlig ganske fornøyd med de bildene :) Men jeg syns han har skyhøye priser. Og hvertfall hvis man skal forstørre bildene der.

Skrevet

Tusen takk :) Da skal vi stikke innom der og se åssen priser hun har på fotograferingen :)

Skrevet

Vi var hos Rolf-Ørjan på Frihuset i høst og tok bilder, og vi er kjempefornøyde! Er billigere hos han, pluss at du får alle bildene på cd, så du kan sitte hjemme i ro og fred og plukke ut bilder du vil ha.

Rogne, og for såvidt Anne Grete synes jeg er litt "gammeldagse".

Ketil Born er den desidert beste fotografen i byen da, og spesialiserer seg på svart/hvittbilder, men han er nok litt dyrere enn Frihuset...

Vi brukte forøvrig Rogne da vi gifta oss for to år siden, men det var fordi Ketil Born var opptatt akkurat den helga....

www.born.no

www.frihuset.no

(www.rolfie.no)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...