Gjest Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Okay...tenkte å ta bilde av mini som nå er blitt 1 år. Er han flink til å ta bilder av små barn? Er det rimelig priser der?
ana baroma Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Det er ei dame som er veldig flink... Tror hun holder til i kirkegata. Husker ikke navnet. Rogne tok konfirmasjonsbildene mine, og jeg synes fortsatt ikke de er særlig flatterende, hehe. Men han kan jo ha blitt bedre med tida - eller kanskje det er meg det er noe feil med?
Gjest Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Okay...vanskelig å finne fotografer her opp når jeg googler. Vi tok bryllupsbildene hos Rogne...og vi ble egentlig ganske fornøyd med de bildene Men jeg syns han har skyhøye priser. Og hvertfall hvis man skal forstørre bildene der.
Gjest Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Tusen takk Da skal vi stikke innom der og se åssen priser hun har på fotograferingen
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vi var hos Rolf-Ørjan på Frihuset i høst og tok bilder, og vi er kjempefornøyde! Er billigere hos han, pluss at du får alle bildene på cd, så du kan sitte hjemme i ro og fred og plukke ut bilder du vil ha. Rogne, og for såvidt Anne Grete synes jeg er litt "gammeldagse". Ketil Born er den desidert beste fotografen i byen da, og spesialiserer seg på svart/hvittbilder, men han er nok litt dyrere enn Frihuset... Vi brukte forøvrig Rogne da vi gifta oss for to år siden, men det var fordi Ketil Born var opptatt akkurat den helga.... www.born.no www.frihuset.no (www.rolfie.no)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå