3 små gull :) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Får dere den ut og inn av ytterøren eller hvilken som helst dør? Vi sliter litt med det nemlig.
november68 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg angrer nokså mye på at jeg kjøpte TFK i det store å hele. Vi kommer ikke inn dørene over alt Ei heller alle butikker Den er et mareritt å slå opp. Ser unektelig nokså komisk ut når jeg bukserer det svære droget ut av bilen for så å forsøke å brette den ut ,slik at det ser ut som om jeg har gjort det noen ganger. Ikke spesielt elegant Vi ble også overrasket av et fryktelig regnvær engang, stoffet er ikke inpregnert. Det renner vann gjennom stoffet, samt gjennom hullene der stagene er. Regntrekket er selvfølgelig like utett der det folder seg rundt diverse stag. Mulig den er kul å se på, men...
Fanny08 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Å nei, har akkurat vært å betillt den.... tenkte jeg må ha håndbrems og det er jo bare den som har det bortsett fra Brio sin, som er blytung....
Thea-81 Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Overrasket over å høre dette - synes jeg bare har hørt positivt om vognen. (Selv har jeg bestilt OTH Urban Jungle, men det er jo ikke store forskjellen på dem - 4 cm på bredden..) Her er utdrag fra en brukerundersøkelse om TFK: Dette er den første tvillingvognen jeg kjøpte. Den har allt, svingbare hjul, justerbart styre, håndbrems, store bagger, lun osv osv... Litt bred til å komme igjennom de aller smaleste dørene. Men stort sett den mest komplette vognen for tvillingforeldre.
Vinner av 4xlotto Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Puh..,.takk for at dere deler erfaringene deres! Jeg har nemlig vært ganske så bestemt på at det var vogna for meg, men syns samtidig det var vanskelig å bestille ei vogn som jeg ikke hadde sett annet enn på bilder. Vi har nemlig ikke forhandlere av TFK her nordpå. Nå tror jeg det blir EasyDuoWalker på meg istedet.
Trillinger08 Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Vil bare si at OTH har to modeller Urban Jungle med svingbare hjul og Mountain Terrain med faste hjul. Sistnevnte har også håndbrems, en på hvert forhjul og har samme bredde som UJ; 74cm. Den veier 14 kg, UJ veier 15,6. Jeg har bestilt en MT tvillingvogn og en UJ trillingvogn til våre trillinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå