Gå til innhold

HURRA! Anonymknappen er borte!!!!!!

phantomet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dere jenter at det hjalp å be om å få den fjernet! Nå kjenner jeg at jeg er litt ekstra blid... *smiler*

(Jordmor Siri har svart inne på Ris og Ros siden at hun har fjernet den!!!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt jobba!!

Nå får vi forhåpentligvis tilbake den gode tonen her inne - uten "grinete" Anonymer!

(Kanskje litt flåsete sagt, men jeg ble litt motløs her inne en stund i forrige uke...)

Skrevet

Jeg synes det er litt synd at knappen er borte jeg, ikke det at jeg har brukt den da men...Jeg ser at det er en del av dere som treffes privat, da er det kanskje litt ekkelt å komme med de helt personlige spm. her. Forventer vel litt for mye jeg som tror at voksne kan snakke sammen- uten å krangle

Skrevet

Jepp enig med du. Og jeg syns ikke det bare er anonyme som har hatt flåsete innlegg den siste uka. Jeg har mange "venner" rundt omkring her, og vegrer meg ofte for å spørre om enkelte ting. Da bruker jeg innimellom anonym knappen. En gidder jo ikke skifte nick for det.

Men men.

Skrevet

Jeg er også fornøyd - har også mange venner her inne som jeg kjenner privat men det går fint.. Men - nå er jeg ganske frittalende og uredd så det er ikke noe jeg ikke tør å spørre om og bli "gjenkjent".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...