Gå til innhold

Trenger noen solskinnshistorier, testet negativt i dag :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

På rugedag12... det sto klart og tydelig "IKKE GRAVID".. UHU...

Men andre som har testet neg så pos???

Har som jeg skrev i det andre innlegget mitt, litt spotting i dag til morran men ikke noe mer nå.. var litt lyserosa/brunt.

Men mensen kan vel også være forsinket pga crinone..

Men fortell noen fine historier da, er jo helt utafor her jeg sitter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen gode historeier til deg egentlig. Ville bare si at jeg føler med deg og sender varme tanker på at det skal gå bra for dere også.

Skrevet

Henger meg på her.. Håper det kommer noen solskinnshistorier. Klamrer meg til hvert lille hårstrå.

Skrevet

Hei!

Har ikke noe solskinnshistorie å komme med akkurat, men føler virkelig med deg og vet hvordan du har det nå.

Vi har vært igjennom 3 icsi forsøk, som alle var mislykket. Så til vårt store under ble vi gravide på naturlig måte, men det endte i MA. Nedturen ble kjempestor, og psyken deretter. Så da er det pån igjen..

Dette ble vel ikke historien du hadde håpet på, men jeg måtte bare skrive noen ord til deg. Ikke gi opp! Ønsker deg en masse lykke til!!!! Håper jeg ikke gjorde ting vondt verre. Det var iallefall ikke meningen. Vi skal klare det!!!!!!! En gang...

Mange klemmer

Skrevet

Takk gullblomsten.. det går bra.. jeg har funnet ut ja det har jeg vel egentlig for mange år siden at livet er ufattelig urettferdig, og jeg er dessverre ikke den som bare glir igjennom livet uten problemer..

Ønsker deg også masse lykke til ..

Skrevet

Hei!

Om det er en solskinnshistorie vet jeg ikke, men for flere år siden ble jeg gravid, men testen slo ikke ut på positivt før jeg var 19 dager på overtid (selv ikke legens test slo ut før det). Kanskje du skal vente noen dager før du tester igjen? Eller hva med blodprøve hos gynekologen/ legen din? Selv om en må vente noen dager på resultatet fra dem også...

Gi ikke opp håpet ennå!!! Tenker masse på deg, og masse lykke ti videre! Hold oss oppdatert.

Skrevet

oooops, hvordan jeg klarte å skrive 19 dager aner jeg ikke, men altså 9 dager er det riktige. Så jeg var altså 14+ 9 etter eggløsning...

Skrevet

Har heller ingen solhistorie, har ikke blitt gravid enda selv, men vi skal klare det, sannt! Sender deg noen gode tanker og krysser det jeg har for at du får ønsket ditt oppfylt veldig veldig snart! God klem*

Skrevet

Takk jenter.. men fikk en liten blødning når jeg var på do nå så mensen kommer nok.. men er faan så kvalm og jeg gråter for ingenting... men får vente å teste til onsdag/torsdag.. har jo satt 2 egg.

Skrevet

Hei igjen!

Nei, livet er ikke rettferdig!! Jeg har ei nydelig datter, som ble til på naturlig vis. Men også det tok veldig lang tid, med mye slit og tårer, og også da en MA.

Men endelig så ble drømmen oppfylt! Så vi er VELDIG heldige, og det er jeg dypt takknemlig for!!! Jeg vet at ikke alle er så heldige...Men ønsket om et barn til er veldig stort, og prøverørsprosessen og MA'n har vært veldig tøft. Ting tar tid!!! INGEN vet hvordan det er, hvis de ikke har prøvd det selv. Jeg har venner og bekjente som omtrent er knust hvis de ikke blir gravide etter 2 måneder, og andre igjen som prøver å planlegge graviditeten veldig nøye, for de kan jo IKKE få en baby som er født sent på året...!!! Herregud!

Føler at alle rundt meg blir gravide akkurat når de vil det! Eller kanskje ikke alle er så åpne om at de strever.

Savner noen å prate med som befinner seg i samme situasjon, og som forstår!!!!

Måtte bare få ut litt frustrasjon!

Skrevet

Til gullblomsten:

Skjønner deg kjempegodt.. mine 12 år som barnløs har vært utrolig vonde.. jeg har på en måte levd et liv som har kostet mye penger, jeg har fartet, og gjort alt jeg har ønsket å gjøre som forsåvidt er helt ok. Men jeg ville så absolutt heller vært gravid og få oppleve å bli mamma.. Er 38 år, har 2 stebarn og 3 tantebarn, men det blir ikke det samme. Alle mine venninner har jo blitt gravide både på pilla og uten med engang, så de skjønner ikke en dritt hvordan jeg har det. Og jeg orker ikke lenger være sammen med dem, de prater kun om sine barn bla bla bla, og det er super sårt.. hadde jeg vært 25 år så greit, da hadde jeg hatt litt bedre tid, men dessverre så har jeg ikke det nå.

Men jeg må si at jeg gleder meg virkelig over alle som lykkes her inne på bim, de fortjener det enten om det er 1 barnet, søsken forsøk, de vet hvor tøff denne prosessen er!!

Er utrolig glad for at mine stebarn er såå glad i meg som de er.. de vil til meg hele tiden og det er super koselig.. han største på 11 kjøper alltid med seg blomst for egne penger når han kommer :o))

Og tante barna nå er det 1/2 år så hun er jo såå skjønn, men min svigerinne og jeg skulle hatt termin samtidig sist, men jeg mistet i sa.. og så er de to andre 11 og 15 de er også veldig glad i meg og vil ofte komme på besøk..

Men hva skal vi gjøre da?? vi kan ikke gi opp.. har endelig på 4 forsøk fått 2 egg på frys nå siste forsøk i porsgrunn, så da blir det vel fryseforsøk nå neste gang..

Klemmmm

Skrevet

Tullemor, jeg vet så altfor godt at det er vanskelig å holde motet oppe, men det er fortsatt tidlig for deg å teste, ikke sant? Her er jo mange som forteller om blødninger i rugetida og likevel har blitt gravide, og andre, meg selv inkludert, som har få symptomer bortsett fra vanlige mensmurringer, litt ryggverk, og et fryktelig pms-humør! Det kan være veldig villedende... Lykke til de neste dagene, krysser alt jeg har for deg & de to eggene dine! Jeg følger - og føler - med deg.

Skrevet

Tusen tusen takk 7777 :o) du holder også til i porsgrunn??

Jeg får bare holde ut, skal prøve å holde ut til torsdag morgen med å teste..

Skrevet

Ville bare sende deg en klem, Tullemor, og si at jeg tenker på deg, og krysser fingre og tær for at testen blir positiv på torsdag!

Klem

Skrevet

Takk Frøya.. masse lykke til du også :o)

Skrevet

Nei, men håper å flytte til Oslo-området omsider. Jeg har oppholdt meg i utlandet i flere år nå, er for tiden i New York. Men jeg kjenner på kroppen at jeg er her på "overtid", og håper på å komme tilbake til hjemlandet snart - med mann og barn, kan det være sant?! :)

Lykke, lykke til!

Skrevet

God klem fra meg! Håper idag bare er en liten nedtur før en super opptur i løpet av de neste dagene :-)

Skrevet

Takk for det MK73.. tenk om det hadde vært sant uff.. hehe men med blødning nå så mister jeg dessverre troen.. klem

Skrevet

Håper du rett og slett har testet for tidlig. Tenker på deg.

Skrevet

Sendt deg pm :o)

Skrevet

Kjære Tullemor

jeg blir veldig lei meg når jeg ser all motgangen du har måtett gå gjennom.Livet er urettferdig, slik har det alltid vert. Jeg er glad når jeg hører hvor utrolig glad stebarna dine er i deg. jeg tror at de på en måte klarer å "hjelpe" deg gjjenom prosessen. men som du sier, ønsket om ett eget barn er jo så stort. Jeg håper virkelig at du vil få betalt for all tiden du har vert gjennom, at det til syvende og sist dukker opp ett lite barn som du har klart å laget. Vil gi deg en stor klem, og håper at du også kommer deg igjennom det denne gangen.

Skrevet

Herregud jeg er så hormonell, gråter som bare det her uff. tusen tusen takk Tryne_15pp..

Ja det er godt å bli elsket både av store og små..

Får bare vente på mens nå, så får jeg ringe og høre hva som skjer videre.. kleeeeeeeeeem

Skrevet

Heisan håper det går bra for deg.Så lenge mensen ikke har kommet,så kan dette gå veien.Tenker på deg.Klemmer.

Skrevet

hei gårdskone.. har begynt å blø.. så dette er nok over..

Skrevet

Hører ikke til her inne, men må bare fortelle at cb digital er svakere enn vanlig cb test.Mange har testa negativt på den, men har fått positivt svar etterpå.

Lykke lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...