**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Skal bruke det til sommeren under en fin kjole i bryllup. Men må da ha en BH uten stropper som sitter godt og gjerne med push up.. Vil ikke gå å dra Bh opp hele dagen.. Har noen av kjedebutikkene gode BH uten stropper?
Dronningen! Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg har prøvd maaange men ikke funnet noen som jeg ikke må "hjelpe" opp... KJøp enten brysttape eller et godt korsett!
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Change!! Der de kjempeflinke til å finne riktig bh til deg, anbefales!
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. april 2008 Hvor er Change da?? Aldri hørt om
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #5 Skrevet 14. april 2008 Her er det liste over hvor Change har butikker, de er i de fleste litt større byer nå tror jeg... Er en dansk kjede egentlig, er nå norges største rene undertøysbutikk-kjede. Der måler de og styrer så du får en bh som er helt riktig for deg, kjempeflinke! Håper det er en butikk i nærheten av deg da
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. april 2008 Ja, men trenger en link.. Har du det da??
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #7 Skrevet 14. april 2008 Hahaha, hergår det litt fort i svingene gitt, kopierte men limte jo aldri inn Her erd en : http://www.change.com/htm/stores-no.asp
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. april 2008 Var en butikk i nabobyen, så da går jeg innom neste gang jeg er der.. Flott Er det veldig dyrt der eller?
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #10 Skrevet 14. april 2008 Så bra! Som i alle spesialbutikker er det et litt høyere prisnivå enn hos H&M f.eks, men ikke veldig dyrt nei. De har veldig fine basis bh'er som ikke er dyre, sånt med mye dill og dall koster litt mer. Men dette er skikkelig gode bh'er som holder leeeenge, verdt å bruke litt ekstra på. Men som sagt, ikke alt der er dyrt
**Min nydelige Milla** Skrevet 14. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 14. april 2008 Er verdt å betale litt ekstra for en god en.. I og med jeg skal bruke den i to bryllup. Ikke særlig pent å gå og pelle på Bh hele kvelden Men hadde ikke planer å betale 5-600 kr på en liksom, hehe..
GuttemammaX3 Skrevet 14. april 2008 #12 Skrevet 14. april 2008 www.unbra.no Disse er usynlige under kjoler og topper, og holder alt godt på plass, jeg er veldig fornøyd... du slipper både stropper over skuldrene og kan ha åpen rygg:) Bare husk å bestille en cup-str større enn det du bruker til vanlig...
To tette + snart ei med flette Skrevet 14. april 2008 #13 Skrevet 14. april 2008 Sant, sant! Nei, så mye tror jeg ikke du må ut med altså!! Lykke til med bh kjøp, håper ikke jeg blir å ha sendt deg på bomtur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå