Gå til innhold

Lambertseter/Manglerud/Bryn/Østensjø :)

gamla41

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen gravide her, fra denne siden av byen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bor på Brattlikollen

35 år.

Skrevet

Hei og hopp!

Da bor du ikke langt unna meg! Bor du i leilighetene v t-banen, eller er dere så heldige at dere har hus?

Skrevet

Bor i den ene delen av en tomannsbolig. ikke helt i orden med hage ol. enda, men vi nærmer oss :)

Skrevet

Når har du termin? Jeg har i slutten av november.

Skrevet

Sender deg en direkte-melding, jeg. :)

Skrevet

Men du må slette en del meldinger. Jeg får beskjed om at postkassen din er full (eller at du har sperret for meldinger fra meg) når jeg prøver å svare deg :)

Skrevet

Å, filler'n! :) Det skal jeg gjøre.

• 1 måned senere...
Skrevet

Bor på Manglerud. Har termin om 9 dager:). Noen andre som bor i nærheten?

Skrevet

hei..bor på Oppsal å har termin den 22 juni.Så vi bare håper på at fullmånen neste uka gjør sitt inntrykk.Den e rundt 18-19.

Skrevet

Så artig at vi har termin på samme dag:). Jeg venter også en gutt. Men fikk svangerskapsdiabetes, så han er nok ikke så liten. Ja, vi får se om fullmånen har noen effekt:). Jeg hadde håpet at han kom litt før det. Men det kan vi jo ikke styre.

Skrevet

ja du får holde en oppdatering vist det skjer noe.skal gjøre det samme.E så spent å utolmodig nu. Har så lyst å se kordan han ser ut.kan nesten ikke vente :)

Skrevet

Ja, takk i lige måte. Jeg kunne tenke meg at lille junior skulle komme på besøk nå:)

Skrevet

Lyst å være med på treff inne i Oslo vist det blir noe av det i løpet av uka?Kjenner at æ bynner å bli sånn passe lei av å bare sitte hjemme om dagan. :)

Skrevet

Ja, det hadde vært gøy. Kjenner at jeg kjeder meg litt om dagene. Har liksom trang til å prate med noen. Jeg håper for min del at junior har lyst til å komme denne uken her.

Skrevet

Ja vi får bare gå å håpe på at det skal skje noe snart. Bynner å bli veldig trangt å han e ikke av den rolige typen akkurat.. :)

Skrevet

blir treff på torsdagen kl 12 på Onkel Donald. Vist det e noen som vil være med, så e det bare å komme. Bare se etter gravide berter så e det nok gjengen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...