Gå til innhold

3D ul i dag :-)

Gjest Bjørnen Collargol

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Gleder oss masse til å få se jenta i magen i dag!

Fortsatt mange timer til, men jeg reiser snart inn til Oslo for å shoppe litt, da regner jeg med at dagen går ganske kjapt :-)

Skal komme med referat i kveld tenker jeg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå så herlig.. er du på msn eller?? har mange av de andre jentene der.. :o)

Skrevet

Det var kjempeherlig å se jenta som drev og styrte noe helt voldsomt inne i magen min :-)

Hun ligner nok mest på mamman sin ser det ut for. Men litt vanskelig å få ansiktet ordentlig inn pga morkaka ligger og skygger for litt!

Hun har skikkelig bollekinn og dobbelthake alt og jeg er bare 30+5.... Dette blir ingen liten jente nei!

Har fått med en CD med masse bilder så kanskje jeg legger ut et her også :-)

Skrevet

ååå så fantastisk.. det må være helt herlig og en drøm og se dette på skjermen.. litt misunnelig ja hehe.. men er kjempeglad på dine vegne..

La det inn på msn.. :o)

Skrevet

Å, så gøy det høres ut. Nå gleder jeg meg bare enda mer til vår 3 D time om litt under en mnd.

Men det høres jo ut som du hadde en fin dag :o)

Skrevet

Ja så absolutt. morkaka mi lå litt i veien så var litt vanskelig å få skikkelig bilder av hele ansiktet hennes, men vi er veldig godt fornøyd alikavell :-)

har lagt ut noen bilder på profilen min da ;-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ååå, det må være fantastisk å se det lille barnet sitt i 3D!! :-) Hvor var du, hvilken klinikk? Hvor mye koster det? :-)

Skrevet

Sandvika (husker ikke helt hva det heter..) og betalte 800,- synes det var verdt pengene ja :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...