Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Jeg testet i dag på rugedag 12 negativt.. skal vel ikke teste før onsdag men hadde en liten spotting til morran og troen min er borte på at dette skal gå bra.. tar en test i morgen og en på onsdag for å sjekke.. Hadde såååå lyst å komme inn her til dere, etter 12 år som prøver og 4 ivf forsøk :-( Men slik ser det ikke ut som det blir dessverre for meg.. Lykke til alle sammen og nyt dette, dere er råå heldige ..)) klem til alle sammen .
gamla41 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg håper det går bra for deg! 12 år er lang tid. Det er da jeg tenker på hvor ehldige vi har vært, ja.
Gjest Skrevet 15. april 2008 #3 Skrevet 15. april 2008 Så synd Tullemor Du hadde så fortjent å være overlykkelig nå.. Håper du lykkes med dette en dag. Stor klem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 15. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2008 Takk Smugs... går i gang med mitt 5 forsøk så fort jeg kan... kleem
precious baby Skrevet 1. mai 2008 #5 Skrevet 1. mai 2008 det skal går bra tullmor. jeg prøvd 6 ganger uten lykke. men nå er jeg gravid uten hjelp. utrolig ja? jeg ønsker deg det goodluck!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå