Gå til innhold

Noen barn som skal få smake på litt godt på 17 mai?u/t

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Niks - alle syntes jeg er superstreng der - men jeg mener at han ikke har behov for å smake på en hel haug med godsaker når han er d om så liten og ikke egentlig vet hva det er for noe. Han er dritfornøyd om han får et rudstykke, så da får han det! Sukker og søtsakmaset kommer tidlig nok alikeve:) Dessuten sliter han masse med eksem så han skal jo hverken ha i seg det ene eller det andre egentlig - så det begrenser seg jo ganske greit selv :-)

her får han smake det meste.

har besteforeldre, filletanter og onkle, og oldeforeldre som stapper i han det meste. så hos oss får han makrell i tomat og kaviar for å ballansere litt.

så tviler på at det blir anderledes på 17 mai.

Annonse

Jeg har også sviger foreldre som gjerne vil putte i han ting, men det er jeg som bestemmer. NEI, han får ikke noe. Det er mitt ansvar hva han får i seg frem til han kan bestemme det selv. Jeg vil være litt grei med den stakkars lille magen!

Har et dilemma der, for jeg vet svigermor driver og putter i ham syltetøy og krem nå hun passer ham. Hvor mange ganger skal jeg si at det IKKE er greit før hun skjønner det? Synes det er dårlig gjort av henne å tråkke meg sånn på tærne.

Han får ikke is eller søtt av oss i år. Hva er det godt for??????? Søtt i form av frukt er jo kjempegodt for disse små og mer enn nok foreløpig.

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...