katlinka Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Kan barnehagen plassere barnet i hvilken som helst avd. selv om vi har andelsplass i den avd. vi ønsker? Barnehagen påstår det er fullt, men vi har jo plass der? Det er hjerterått, men hvis det er noen der uten andelsplass så er det jo vi som skal prioriteres? Blir litt frustrert...
dritgrei hei hei! Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 .... hmmm dette vet jeg ikke noe om. hva er en andelsplass?
katlinka Skrevet 14. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. april 2008 En plass familien kjøpte når barnehagen ble startet...en plass som garanterer plass når vi måtte ønske å søke.
~sjiraff~ Skrevet 14. april 2008 #4 Skrevet 14. april 2008 Skjønte ikke dette jeg, har barnehagen solgt flere andeler enn de har plasser da eller? Vi betaler ikke inn vår andel før barnet får plass..
katlinka Skrevet 14. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. april 2008 Nei, det er derfor jeg blir frustrert, for det er vel noen som vil holde på barn der som ikke har andelsplass. Andelene er kjøpt og betalt for lenge siden, sikkert i forbindelse med finansiering av barnehagen. Men nå ser vi jo at barnehagen har delt seg i to avdelinger, på to vidt forskjellige plasser, en som "vanlig" barnehage og en som friluftsbarnehage. Disse to avdelingene fungerer som 1 barnehage. Føler meg lurt rett og slett, var jo i den vanlige barnehagen vi kjøpte andelene fordi vi bor i området.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 14. april 2008 #6 Skrevet 14. april 2008 Hmm, dette hørtes jo litt rart ut. At dere betalte deres andel for flere år siden og skal ha plass nå? Vi betalte vår andel nå for 14 dager siden, da vi fikk brev om at vi hadde fått plass 3 dager fra høsten av.
katlinka Skrevet 14. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. april 2008 Vet ikke hvorfor det er sånn, plassene ble kjøpt gjennom vår bedrift ved oppstart av barnehagen. Det er gjennom den betalinger etc. skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå