Gå til innhold

Flere som skal til Stork denne uken? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som du selv sa, Gitte: håpet er ikke ute før mensen kommer(og selv da må man vente litt og se om det faktisk ER mensen og ikke en festeblødning, he he). Jeg hadde nøyaktig de samme symptomer som jeg pleier å ha før mensen. Og det er helt greit å være misunnelig, altså..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse henny72!

Ja, da er vi to. Jeg fikk positiv test idag morges! Det har absolutt ikke synket inn ennå, og jeg føler ikke så mye. Men det er mange tanker som flyr gjennom hodet nå. Det tar nok litt tid å venne seg til og forstå det.

Skrevet

Grattis, Eva! Kjempegøy! Da har vi vel termin ganske samtidig! Jeg har tenkt mye rart siden pos test, men er enig i at det er temmelig surrealistisk å tenke på at man er gravid.

Skrevet

Så fantastisk eva!!! Gratulerer så mye :-) Jeg hadde litt samme opplevelsen da jeg fikk positivt utslag etter første inseminasjon - visste ikke helt hva jeg skulle gjør eller tro ;) Det sklir nok inn etter hvert :-) Så bra at både henny og eva i hvert fall fikk positivt utfall!!!!!!!!!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner! Ikke så verst at det er minst to som ble gravide som var nede samme uke.

Ja, henny72, vi får jo omtrent termin samtidig. :-) Blir spennende disse månedene fremover. Håper alt går bra!

Det er veldig rart å tenke på. Jeg kjenner jo svært lite ennå, og da jeg snakket sammen med søsteren min om fremtidsplaner,svangerskapspermisjon osv, følte jeg at det var en annen jeg snakket om..hehe. Mye kan jo skje ennå, og jeg kommer nok ikke til å føle meg helt sikker på at alt går bra før det er godt noen uker. (har kanskje blitt litt mer bekymret med alderen :0) )

Uansett så blir det spennende å følge med dere alle her fremover.

Skrevet

og med gitte også gravid blir det hele TRE :-)

Det er jo ikke så rart man blir bekymret med alderen når statistikken fra Stork (som visstnok er som statistikken ellers) viser at hele 30 % i vår alder aborterer .... men det tilsier jo at hele 70 % beholder da så sjansene er jo svært gode!!!!!!! Sjansen for å bli gravid er jo bare 17 % så når man først har passert det hinderet så er svært mye gjort.

Vi satser på at det går bra med både eva, henny og gitte. Jeg kommer snart etter :-)

Skrevet

Ja, det gjør du nok, hegeno! Fødestuende skal bli fulle av storkere i januar-februar, he he

Skrevet

Ja ja jeg går nå ennå og venter, skulle hatt mensen for 3 dager siden, testet negativt på lørdag. Ny overtidsrekord :). Kommer ikke mensen til tirsdag så for jeg ta en ny test....

Gratulerer igjen til alle dere som har fått positiv test.

Skrevet

Har du opplevd før å være for sein med mensen? Hvis ikke, høres det jo ut som det er en mulighet for at noe er på gang her? Lykke til og la oss høre hvordan det går!

Skrevet

Svate ¤%&/()= det gikk ikke denne gang heller mens 4 dager på overtid.. Så da blir det kansje hurra dag på stork neste gang .))

Skrevet

Noen av oss må jo besøke Stork denne måneden også vet du Poten ;) Det skal i hvert fall jeg!

Skrevet

Dere må ha masse lykke til!! Bra at dere står på.

Skrevet

Hmm ja det blir nok tur for meg ååå :). Lurer litt på om ikke jeg skal bytte til Nordica, for der har jeg kansje mulighet for å få hormoner utskrevet, fikk jo ikke det av min gyn, han sa jo bare at det kunne han ikke for det var ulovlig i norge for slik som meg. Men fikk han nå ihvertfall til og bestille time på sykehuset for og sjekke om egglederne er åpne. Kansje man skulle gå for en enklere løsning og heller få befruktet egget. Bare noen tanker jeg går med .))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...