Gå til innhold

Flere som skal til Stork denne uken? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja men det lover jo godt for deg da Hege at du kjenner igjen "symptomene" (reelle eller ikke he-he). Du har sikkert lett for å bli gravid og uansett så vet du i hvert fall at du KAN bli gravid.

Jeg skal nå til Kypros en uke 5.mai så får i hvert fall litt annet å tenke på om testen skulle være negativ, og skal of course feire om den er pos !!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags symptomer har du forresten, hegeno?

Skrevet

Det høres bra ut med samme symptomer som sist! :-) Håper det er noe der da.

Selv har jeg ingen symptomer. Men likevel om det ikke skjer denne gangen begynner jeg virkelig og lure. Vet heldigvis at alt er i orden, da jeg har vært til sjekk, så jeg skal ihvertfall stå på lenge ennå.

Jeg tenker også å teste neste uke den 29. eller 30. Det går ganske greit nå.Er ikke så utålmodig som sist, men lurer selvsagt mye.

Det blir en spennende neste uke.

Skrevet

Fra dag fire kjente jeg på en måte enkelte ganger litt 'napping' i livmoren. Akkurat som noe som dultet borti veggene enkelte ganger;) Og etter en uke så kjenner jeg litt mer. Noe som ligner litt på mensmurring.

Skrevet

Jeg er litt nervøs nå, har siste døgn fått ganske klare og velkjente mensmurringer, og idag kom også ømme bryst. Pleier å få dette 1-3 dager før tr. Men skal jo ikke ha mens før om en uke da ( vil jo helst ikke ha i det hele tatt,,,) Men disse tegnene er jo ikke til å ta feil av. Kanskje EL-sprøyte forstyrrer syklusen noe?

Får uansett bare vente å se, krysse fingrene for at ingen tante kommer.....

Skrevet

Ja Gitte, jeg har dessverre også smerter i korsryggen som pleier å komme noen dager før mens. Tror ikke det klaffer denne gangen heller. Men vi får smøre oss med tålmodighet og vente. Ikke godt å vite hvordan det kjennes når man faktisk er gravid. Tror det kan ligne veldig på PMS-symptomer. Håpe håpe...

Skrevet

Ja jeg skal håpe og håpe for oss begge :)

Skrevet

Det som gjør all denne ventingen så spennende er jo at det er mange av de samme symptomene om man er gravid som om man er gravid .... både mensmurring, ømme bryster og vondt i korsryggen kan jo like gjerne være symptom på graviditet som nærstående menstruasjon.

ja ja, jeg påstår fortsatt at jeg skal vente med å teste til onsdag, men merker at jeg får stadig oftere tanker om at jeg da vel like godt kan ta en test i morgen .... eller tirsdag ... men har bestemt meg for å vente den her gangen.....

Skrevet

Ja, blir jo mer og mer utålmodig som dagene går.. Men hold deg til planen du, og test på onsdag!!

Lykke,lykke til !

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro når det gjelder meg selv. Menssymptomene mine er nå så kraftige og ikke til å ta feil av.. føler jeg, så tør ikke tro at det kan være noe annet enn det egentlig..... Men er fortsatt optimist )

Klem

Skrevet

Noen som har begynt å teste ennå? Jeg skulle egentlig, men føler at mensen er på vei og har ikke noen stor tro på denne syklusen heller. Får vente til IKM iallfall. Hva med dere andre?

Skrevet

Ingen?? Jeg har IKM i morgen. Ikke så spennende da jeg har liten tro på positiv test. Sukk

Skrevet

Hei Henny - men du har vel ikke fått mensen enda ? Da er det jo alltids håp !! Og går det ikke må vi jo bare prøve igjen, Men det er en stor nedtur- antiklimaks- hvis testen viser negativ, uff... Lykke til i morgen.

Jeg har ikke IKM før søndag, men har faktisk en del symptomer som jeg nå begynner å lure på. Mensmurringer og noen vanvittig ømme bryst (pleier ikke ha så kraftig). Men på den annen side tenker jeg at det kan være hodet mitt som produserer alt dette..Så tar det rolig....

Skrevet

Ja det er skikkelig vanskelig å skille reelle symptomer fra de virkelige. Gravisymptomer og PMS kan være veldig likt antar jeg. Tror jo forsåvidt også at de aller fleste IKKE har noen symptomer så tidlig, det kommer seinere når større hormonmengder. Jeg fikk mensen nå i kveld(som jeg har ant et par dager) og da er håpet definitivt ute for denne måneden. Men har begynt å innstille meg på neste tur, som forhåpentligvis blir i pinsen eller like etter. Skal krysse fingrene for dere andre sålenge!

Skrevet

Ååå, så kjedelig. Da har du i hvert fall lov å sture og syns litt synd på deg selv ikveld. Men er jo flott at du allerede nå ser fremover og planlegger neste forsøk. Du skal se det lykkes neste gang :)

Klem

Skrevet

Det var synd at det ikke gikk denne gangen! Ja, det er vanskelig å skille symptomer. Når jeg kjenner etter (som jeg gjør nesten hele tiden nå..) så kjenner jeg alltids noe. Men siden det ikke er noe anderledes enn de andre gangene, så er ikke håpet så stort- Men et lite håp er det ennå :-) Tester til torsdag, så da får jeg vite.

Bra at du har innstilt deg på neste gang henny. Stå på, du vil nok lykkes :-)

Skrevet

Takk for det, jenter! Stå på alle sammen!

Skrevet

Det var dumt henny. Du får satse på at det sitter neste gang!

Jeg har ikke testet ennå, men har en veldig sterk følelse av at mensen kommer i løpet av natten, så kanskje jeg ikke engang rekker å teste ... men men, da sparer jeg den testen;) I dag hadde jeg lavere morgentemperatur enn jeg har hatt siden før eggløsning og det kjennes ut som om mensen er like rundt hjørnet. Så jeg har i grunn begynt å innstille meg på ny tur. har ikke mensen kommet i morgen skal jeg i hvert fall ta en test så jeg får vite sikkert. er i grunn litt stolt av at jeg denne gang har klart å vente med å teste helt til IKM :-)

Skrevet

Føler meg nesten litt dum nå, etter å ha sutra og deppa endel i går og fått trøst både her og der fordi jeg trodde syklusen var mislykket, viser det seg nå at jeg er gravid likevel!! Blødningen jeg fikk i går stoppet fort og noe fikk meg til å ta en test i dag. Tror det må ha vært en implantasjonsblødning, iallfall var det ikke mensen for det stoppet igjen straks. Merkelig. Men er kjempeglad og håper det går bra med frøet og at dere andre følger etter! Kom igjen!

Skrevet

YES!!! nå ble jeg kjempeglad på dine vegner henny72. Jeg for min del blir jo helt tussede av denne ventingen og alle disse mensmurringene som jeg nå har hatt i 3 dager, men ingen mens kommer. Så jeg håper og håper. Har en syklus på 24 til 26 dager så jeg for vente til fredag/lørdag på og teste. Ihverfall LYKKE til henny

Skrevet

Takk i like måte, poten. Mensmurringer hadde jeg også, så det trenger iallfall ikke være noe dårlig tegn.

Skrevet

Så fantastisk Henny !!!!!

Snakk om å gå fra helvete til himmelen :)

Grattis !!!!!

Skrevet

Bare et spørsmål Henny:

Hadde du mensmurringer lenge, har du det fremdeles, eller har det gitt seg ?

Skrevet

Får gratulerer deg på denne tråden også henny :)

Selv har jeg fått mensen i dag, så alle mine tolkninger om hva slags murringer jeg kjente slo visst ikke helt til .... hehe, det er utrolig hva man kan kjenne bare man kjenner godt nok etter ;)

Skrevet

Synd med deg, hegeno. Føler med deg. Men du har jo vist at du kan bli gravid før, så det blir nok snart!.

Detaljert beskrivelse til Gitte, he he: jeg hadde først noen stikninger som startet 5-6 dager etter EL. Men det kunne vært hva som helst.

Så korsryggsmerter fra 3 dager før IKM og da trodde jeg løpet var kjørt(pleier å få det før mens). Dagen før IKM hadde jeg ganske kraftige menssmerter og utpå kvelden kom mensen. Trodde jeg, da. Blødningen stoppet like fort som den startet. Har fortsatt litt mensmurringer, men mindre enn i går. Helt unormalt for meg at mensen begynner med en "advarsel" på den måten, så er ganske sikker på det var en implantasjonsblødning.

Fortsatt lykke til med alle! Kommer til å følge med dere inntil alle har testet.

Skrevet

Takk for beskrivelse:-) Ville jo høre om du hadde kjent noe lignende som meg....Men det var det ikke. Jeg begynner å innse at det nok ikke går for meg denne pp. Har nå hatt mensmurringer/smerter + ømme bryst i en uke! Tror det er psyken som spiller meg et puss - men føler nå virkelig at mensen kommer i løpet av en dag eller to. Hadde til og med mareritt i natt hvor jeg drømte at mensen kom he-he..

Uff, hadde planer om ikke å teste - ihvert fall ikke for tidlig, men kjenner at jeg nå stresser. Tror jeg kanskje svir av en test imorgen bare for å få et svar. Da er jeg på dag 12...

Hvordan går det med dere andre som ikke har testa?

Må si jeg er kjempglad på dine vegne Henny, og aldri så liet misunnelig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...