Gå til innhold

Flere som skal til Stork denne uken? ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg avspasert fordi jeg regnet med at jeg skulle bruke dagen i København, men det testen har fortsatt ikke vist at det er eggløsning på gang ..... så da sitter jeg her og dingler med bena og venter ;)

Har svært regelmessig syklus og ble inseminert på dag 15 forrige gang, så jeg tenkte det ville slå til denne gangen også, men det er kanskje grenser for hvor regelmessig den kroppen min skal være. Satser på positivt utslag i kveld og tur i morgen. 15. april er allerede en merkedag - 3 år siden jeg ble sammen kjæresten min og 1 år siden vi ble samboere. Det er nok en mening med det :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg håper på storktur nr 2 onsdag eller torsdag. Har begynt å bli litt spent igjen, merker jeg. Sjekker flybilletter tidlig og seint+kjenner etter EL-symptomer. Dette er nervepirrende! Håper vi får reist begge to-ville vært skikkelig nedtur å hoppe over en syklus

Skrevet

Jeg er heldigvis mer avslappet nå enn jeg var første gangen. Nå føler jeg mer i hvert fall trygg på at EL ikke har kommet ennå. Har målt morgentemperatur i noen måneder og kan ut fra det slå fast når EL har inntruffet. Heldigvis går det mange fly fra Oslo så det er mulig å hoppe på på kort varsel :) Jeg har nettopp hoppet over en syklus pga SA etter forrige inseminasjon så jeg akter ikke å hoppe over en til;) Satser på positivt utslag i kveld, men kanskje blir det først onsdag eller torsdag på meg også.

Skrevet

Ja da kan det hende vi ses. Litt verre å reise fra Trondheim, da det mest aktuelle flyet går kl 0610. Et fly som går 1210 er ofte ikke ledig på kort varsel. Må dermed stå opp kl 04 hver morgen for å teste!

Men hva gjør man ikke for å få barn...

Skrevet

Jeg var faktisk på Stork-klinikken i går... Nå er det bare å krysse alt som er å krysse - og håpe på et kryss om to uker. Jeg prøver ikke å tenke på at jeg er blitt inseminert, men det er rett og slett helt umulig. Spesielt når jeg ser på vår herlige sønn og vite at om noe måneder kan jeg få en liten baby til...

Skrevet

Blir nok en tur på meg også! Tester nå, og det går mot positiv test. Siden jeg ikke rekker å opprette nytt depot på Nordica, så blir det Stork denne gangen også.Regner med at jeg reiser torsdag eller fredag.

Denne gangen må det klaffe vel!

Skrevet

jeg fikk positivt utslag på testen mandag kveld, så da ble det inseminasjon på Stork klokken halv elleve i går :)

Kanskje vi som skal følge hverandre nå frem til vi tester om to uker ....

Skrevet

Og jeg var i dag! Spennende Hvordan få de to ukene til å gå FORT? He he

Skrevet

Spennende! Bare lurer på hvor lenge etter positiv test dere har reist ned. Jeg fikk positiv test klokka 20 cirka. Da jeg var hos legen igår nevnte han at jeg kanskje hadde vært litt tidlig de gangene jeg hadde prøvd. Ifølge folikkelstørrelsen(15mm) mente han at det kunne passe til helgen, men nå er nå testen positiv, så jeg satser nok på tur imorgen.

Det blir to spennende uker ja, er ganske utålmodig av meg så må prøve å finne på noe da. Supert at det er lysere og går mot vår- Alt blir lettere da. :-)

Skrevet

jeg testet meg kl 20.00 og ble inseminert neste dag kl 10.30.

Sist gang hadde jeg positiv test kl 23.00 (fikk ikke testet før) og ble inseminert 10.30 dagen etter.

Ble gravid på første forsøk, så timingen var i hvert fall riktig da. Følte også den var riktig nå.

Jeg måler også morgentemperaturen og kan lese av den når eggeløsningen har funnet sted og det stemmer bra i forhold til den også.

Lykke til alle sammen!!!

Skrevet

Da er turen bestilt, og jeg satser på bra timing med time så tidlig som mulig imorgen :-)

Skrevet

Hei

Jeg reiser på søndag, så vil også gjerne være med i "uke 16-klubben" !!!

Lykke til alle sammen og god tur imorgen Eva37 :)

Skrevet

Stemmer det at det for uke 16 da ser slik ut:

14. april solstorm

15. april hegeno

16. april henny 72

17. april eva 37

20. april Gitte

Da har vi jo nesten fylt hele uken. Noen på 18. og 19.? ;)

Vi har noen spennende uker foran oss!!

Skrevet

Takk for det! Det ble en lang men fin dag i Køben igår. Denne gangen håper jeg det var perfekt timing!

Skrevet

Takk for det. Håper det blir januarbaby på oss alle !!

Skrevet

Hei og hopp jeg skal ned i morgen den 18, spent om det går denne gang, blir mitt tredje forsøk :). Lykke til alle dere som har vært og skal denne uken, LYKKE UKEN!

Skrevet

Obs POTEN har godt i surr med datoene, hun mente i morgen den 19 :)

Skrevet

Da ser lista slik ut:

14. april solstorm

15. april hegeno

16. april henny 72

17. april eva 37

19. april Poten

20. april Gitte

Skrevet

Og lykke til til deg Poten, kos deg på tur :)

Skrevet

Så artig at det ble så mange storkere samme uka! God tur til dere som skal i helga!

Skrevet

Kult, da fikk vi nesten fylt uken:-) Vi får holde tråden levende til vi alle har fått testet oss og funnet ut av resultatet. Jeg har en tanke om at jeg skal vente helt til den 30. med å teste, men får se når det nærmer seg om jeg klarer å være så rolig ..... ;)

Skrevet

Hva tror dere da damer? Er dere gravide? Gir kroppen noen signaler som er mulige å tolke? :)

Skrevet

Ja du har vel bare en knapp uke igjen til test du hegeno, spennende.

Jeg var i Køben igår, laaang dag- men oppdrag utført og det var jo det viktigste :) Alt var stengt så fant meg en park og leste aviser og nøt vårværet.

Jeg har ikke den store troen på graviditet, er igrunnen en helt surrealistisk tanke for meg. Tenker egentlig ikke så mye på det. Er innstilt på at jeg må ned flere ganger før det klaffer. Men jeg håper jo selvfølgelig !!!

Skrevet

Det er litt surrealistisk ja. Jeg ble gravid på første forsøk (i februar), men hadde en SA etter kort tid, så jeg er nok mer forberedt på at det faktisk kan slå til denne gangen. Kjenner igjen mye av det samme som sist og tenker at jeg er blitt gravid også denne gangen. Men samtidig, vet jeg jo ikke om alt det jeg kjente sist handlet om at jeg var gravid eller om det er noe vi egentlig kan kjenne hver måned, men ikke legger merke til ;)

Har ikke tenkt å teste før onsdag i neste uke:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...