Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Vi disker opp med en enkel lunsj og litt drikke. Koselig om dere kan komme! Sender ut adresse til de som melder seg på nedenfor! PS: Vi har pusset opp det siste året, så det er litt kaos i krokene her, men absolutt barnevennlig i stua! Mange klemmer fra Jakob og Marte
Gutt april 06 og sept 07 Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Hei, hei ) Du kom meg i forkjøpet, he-he. Går jammen meg ikke så raskt her om dagen ) Kristian og jeg kommer. Jeg vet ca hvor du bor, så om du sender meg en sms med adressen og husnr + hvor jeg kan parkere, så skal jeg nok finne frem. Klem fra Elisabeth & Kristian
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. april 2008 Da er det foreløpig disse som kommer: Elisabeth Vibeke Nina Bettina (min venninne fra Intermezzo) Gleder meg til å få besøk av dere!!
JennyÖ Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Hei! Jag och Hedda kommer gärna också! Kan du maila mig din adress... [email protected]
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. april 2008 Så flott!! Da blir vi i morgen kl 11.30: Elisabeth Vibeke Nina Bettina (min venninne fra Intermezzo) Jenny Hilde Jeg sender ut veibeskrivelse på mail til de som ikke har.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 16. april 2008 #7 Skrevet 16. april 2008 Hei! Vi kan desverre ikke komme i morgen. Kos dere! Klem fra Tone
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå