Gå til innhold

ohh.. det er så spennende..;) gleder meg sååååååååånn

Anbefalte innlegg

jeg gleder meg så vannvittig mye til han skal komme nå.. lurer på hvordan han ser ut... gleder meg til å holde han for første gang. gleder meg til å kle på han for første gang... og det jeg faktisk gleder meg ALLER ALLER ALLER mest til.. er når storesøster på 2 år skal få se han for første gang. hun prater sånn om lillebroren hennes som skal komme. gleder meg til å vise han frem til henne. la henne få holde en baby for første gang... hun går rundt å sier jeg skal bli storesøster snart jeg..hihi..

gleder meg også til å amme han.. syns det var så kjekt sist..;) gleder meg til å gå rundt å bysse på han.. elsker å bysse babyer..;)

ja mildt sagt jeg gleder meg til å bli tobarnsmamma..;)

husker da datteren vår var noen uker så skulle jeg og en venninne til byn med de to små babyene våre. jeg husker jeg trillte rundt på vognen og jeg var så stolt som det gikk an å bli. hihi..

Fortsetter under...

hehe...sånn som du gleder deg...artig det:)

Vi gleder oss her også, men etter en fryktelig slitsom vinter med mye sykdom hos storebror så er vi egentlig litt engstelig og nervøse for hvordan det blir. Kommer vi til å takle å ha to???

Drømmer stadig at jeg ammer babyen i senga også detter han ned på gulvet. Fryktelig mareritt.

Jeg er veldig plaget av bekkeløsning og klarer ikke ha storebror alene mer enn 1 time av gangen. Føler at jeg ikke har krefter nok til noen ting.

Vi har nå hatt 14 sykdomsfrie dager her i huset og søvn rytmen har begynt å komme tilbake til normalen

Jeg følte det første sånn baby suge i går...har rett og slett ikke hatt energi til å glede meg på samme måten som sist.

Men i går ble jeg veldig sugen...hehe..måtte gå igjennom alt tøyet som er gjort klart til babyen å finne ut hva jeg skulle ha med på sykehuset.

Så de bittelille sokkene som sikkert også er alt for store!

Gleder meg også til ammingen, det er veldig koselig:)

Nei vet du...nå skal jeg virkelig begynne å glede meg jeg også!!!

Vi klarer det her!

IIIIIKK!!!Venter første her og gelder oss ENORMT!!! =0D

Sukk,baby og sol og babylatter og hihi...Mest gleder jeg meg faktisk til stellet,har en lillesøster og stellte henne.Husker så godt den morroa med bading,og latter etter nybytta bleie og sånn!!!gleder meg enormt til å se min egen....=0D

Jaaa... glede mæ så fryktelig til æ ser verdens søteste baby og har ho i mine arma.. og vite at d e min baby :D Får tåra i øyan av å tenke på kor bra d blir :) MIN baby og bare min søte lille snupp :)

jeg er så sinsykt bekymret for om han er frisk jeg. Har fått en nydelig frisk datter før, og kan ikke skjønne at jeg skal være så heldig å få ett friskt barn til. tenker fryktelig mye på det altså. Men samme som "snart2barnsmamma", jeg gleder meg så sinnsykt til storesøster kommer på føden og hilser på. Har sagt at bestefar må ta henne med seg med en gang jeg er ferdig.

ja connie79... jeg og har sagt til mamma at hun må komme opp med engang jeg ringer..;) hun og den stolte storesøster.

det skal bli så gøy med en liten en til..;)

Tirilill*høygravid* - det går nok kjempe fint skal du se. når babyen er kommet så glemmer du nok alt..;)

Annonse

Jeg gleder meg på akkurat samme måten som deg jeg HI. Gleder meg også veldig til storebror skal komme på besøk, og gleder meg til alle de fantasktisk øyeblikkene man har når følger et lite barn som vokser opp! Jeg kan rett og slett ikke ikke vente, og jeg føler jeg har ventet mye mer på denne babyn enn på forrigeman.

Lykket til alle sammen!

jeg syns det har gått fortere denne gangen. men nå på slutten merker jeg at jeg begynner å bli lei.. er 2.5 uke til terminen nå.. håper han kommer før.. men tviler. tipper han blir født noen dager på overtid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...