Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #1 Skrevet 14. april 2008 Hallo! Ville bare høre deres mening, dere skjønner jeg er nå 25 uker på vei og 10 mai har jeg konfirmant. Hadde egentlig tenkt å kanskje få meg sydd en kjole, men fant ut at jeg ikke ville bruke masse penger på det da det i utgangspunktet er dyrt med konfirmasjon og jeg ikke blir å bruke kjolen igjen.Har fått lånt en kjole,men den er svart, halv kort modell, med bånd under puppene. Tenkte at jeg da kan "freshe" den opp med en glad farge på feks jakke eller sjal. Men noen har reagert på at konfirmantens mor går i svart på denne gledens dag?? Tror dere ikke folk skjønner at man ikke har all verdens valg muligheter da man er gravid,eller? Tar gladelig i mot alle meninger..
Shabby* Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 Jeg synes det er helt ok å bruke det man har når man er gravid. Jeg synes også det er en fin ide å friske det litt opp med et sjal med farge og kanskje også et smykke med farge. Jeg synes ikke du trenger å bry deg med hva andre synes om fargen eller antrekket når de mener det negativt. Dette er en typisk kommentar fra en som føler angst når man bryter ut fra systemer/normer og regler. Vær glad og fornøyd og pynt deg så godt du kan med det du har tilgjengelig. Jeg er sikker på at du vil bli en flott vertinne i konfirmasjonen.
ory Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 Hei, Jeg synes det høres flott ut. Tror ikke noen vil reagere på det og i så fall så ikke bry deg om det. Bryter du det svarte med sjal,jakke el annet stæsj, så går du jo ikke bare i svart. Håper du får en fin dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå