Gå til innhold

jeg er kommet igang med et slankeopplegg, men er så usikker, føler det blir på feil måte liksom..? trenger litt hjelp..


Meg og mini med ny spire :)

Anbefalte innlegg

er med min mor på et opplegg hun har hatt stor suksess med. det er easylife, med pulver, spes i starten. egentlig skal man gå på KUN pulver de første ukene for å komme i noen som kalles glukose sier mor. dette er vel ikke det samme som ketose, for når jeg leser på pulverposene, så er det over 15 karb.hydrater pr pose, og det er jo for mye i forhold til ketolysekuren!!?

 

jeg orket ikke gå på KUN pulver, da jeg er hjemmeværende med en aktiv sønn+jobber kveldstid, så jeg har lagt meg på 2 poser( som hver inneholder 170 kcal). også spiser jeg en sunn middag. men, jeg føler liksom dette strider imot alt man har "lært". jeg vet mange er imot pulver, og har egentlig vært det selv, men er desperat nok til å prøve alt nå!! jeg er ung og feit og trøtt og sliten hele tiden. skjems over kroppen min, og føler meg ikke vel i den. jeg vil "leve" skikkelig igjen.

 

har tenkt på ketolysekuren, men nå er jeg kjemperedd for at når jeg begynner å spise fet mat igjen, vil det lille jeg har gått ned nå fyke opp igjen. og tenk om ketolyse ikke virker for meg? det virker alt for godt til å være sant.. og jeg orker ikke sånn veie-alt-jeg-putter-i-munnen.. men det er gjerne det som må til.. men igjen, her er jeg redd for hav som skjer når man skal gå over til normal mat igjen..

 

sukk, er litt rådløs... vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. fortsette slik jeg gjør nå for en periode, eller... ikke anbefal meg sunn normal kost, for det har jeg prøvd i over 10 år nå, og jeg er bare 22 år gammel:( føler jeg har slanket meg hele livet, utenom graviditeten. da KOSTE jeg meg med kroppen min og maten, men får jo svi for det nå da.. enda mer overvektig.. sukk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meld deg inn på www.slankenett.no - helt gratis.

Selv har jeg nicket Babygirl der.

Du kan jo se på hva jeg har spist og min fremgang/nedgang.

Du kan lese andres dagbøker, og se hva slags kur de går på.

 

Håper alt går bra til slutt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sverger til type spise seg slank.

Kutte ut alt av snop, brus og annen fymat.

Bruker selv librakuren, nesten samme opplegg som G R.

Viktig å ikke sette seg for høye mål, sett delmål, som du mener du kan klare å nå.

Når jeg ikke skeier ut, og holder meg til det jeg kan spise, har jeg gått ned i gjennomsnitt 1 kg uken.

Les mer om det på www.libra-helse.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan anbefale deg south beach-dietten.. Jeg har gått på den siden februar, og gått ned 12 kg hittils, uten å være sulten. Den går på mye av det samme som Fedon, dvs mat som har lavt GI, og man lærer å skille mellom sunne/usunne karbohydrater og sunt/usunt fett. Kutt ut brød pasta, ris og poteter. De første to ukene spiser man nesten kun grønnsaker, rent kjøtt/fisk, egg og mager ost. Man slipper pulver-måltider og kaloritelling, spiser 3måltider og to mellom-måltider pr.dag. Du får boka oversatt til norsk, med tilhørende oppskrifter gjennomgått av ingrid espelid hovig. Var kanskje ikke helt svar på innlegget ditt, men jeg er så fornøyd over å endelig ha funnet noe som funker for meg, at jeg gjerne vil tipse andre om den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...