Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rugedag 12. To negative tester.

Faen altså. Alt slit til ingen forbanna nytte. Uansett om jeg har aldri så mange egg på frys så føles dette helt jævlig.

Lykke til videre alle sammen. Jeg tar meg en lang BIM-pause.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist Nøtt. Føler med deg.Sender over en stor trøsteklem så håper jeg du kommer sterkt tilbake. Masse lykke til videre.

Skrevet

Huff, vet ikke hva jeg skal si. Kvir meg til mitt svar kommer :( Føler mer at jeg får mens enn at jeg er gravid.

Sender deg i allefall en stor trøsteklem. Du må ikke gi opp kjære deg, vi må jo holde sammen "i tykt og tynt" som de sier ;)

Klem fra

Skrevet

Huff det var trist. Men et lite håp er det jo at du har testet veldig tidlig. Kan være at kroppen din produserer HCG veldig seint. Det er jo enda to dager til du skulle hatt mensen. Jeg ville gitt det en sjans til og ventet på blodprøvesvaret. Men uansett, ikke gi opp. Det går alltids flere tog. Vet at det er en fattig trøst, men dog...

Skrevet

Hm.. Det blir vel ikke helt riktig. I dag er det jo 14 dager siden befruktningen. Egget ble satt inn to dager etter uttak.

Skrevet

Hei.. ja da møtes vi vel igjen i porsgrunn da til fryseforsøk.. det gikk jo galt her også. Enda denne gangen hadde jeg god følelse.. siden jeg ikke har hatt noe spotting men den gang ei.. uff det er tøft!!!

Så da er det bare å vente på mens.. nå skal jeg regne litt ut når det evt blir fryseforsøk, og så fort dette nå er over skal jeg rett på polet og kjøpe meg vin så skal jeg bli full.. nå er jeg drittlei..

Ønsker deg masse lykke til videre, vi ses vel på msn :o) og trøste hverandre der.. klem

Skrevet

Vet du Tullemor, akkurat det skal jeg også gjøre hvis det blir negativt her også. Drikke rødvin og bailis, mmmmm.

Lurer faktisk på om jeg skal begynne med baliline, sånn at jeg får en slankere midje frem til brylluppet. Det er jo VELDIG FARLIG å gjøre det hvis man er gravid....

Klem ;)

Skrevet

Du har virkelig noe å glede deg til du.. skulle ønske det var meg.. hehe

Men ditt prosjekt er jo ikke over ennå.. jeg krysser fingre og tær og det som kan krysset for at du skal lykkes!!!! Klem

Skrevet

Ja, du har jo rett i det. Men jeg har en dårlig følelse, føler og kjenner absolutt ingenting lenger :(

Før helgen og litt i helgen hadde jeg veldig stikkinger nede i siden, det er alt...

Skrevet

Off, skjønner at dette må være veldig tøft!

Sender deg en trøsteklem,

Skrevet

Mange som ikke kjenner noe men er gravid :o)))

Skrevet

Jeg skal også rett på polet når alt dette maset er over. Kjøpe masse vin, og så skal jeg kjøpe et lass med sjokolade, og så skal jeg bli full og høre på høy musikk og bare gi f`en i alt. Vi skulle nesten tatt et fyll sammen. ;-)

Ellers så prates vi på msn ja, og kanskje i Porsgrunn på fryseforsøket.

Skrevet

Huff så kjipt. Vet hvordan du har det. Testet selv negativ i påsken og hadde noen tøffe dager etterpå må jeg si. Er jo forberedt på at det ikke kan gå ,men ble overraskende lei meg i tiden etterpå.

Nå begynner humøret å komme seg og ser frem til å begynne på medisiner til fryseforsøk denne uken dersom tanta kommer som hun skal. Holder til i Porsgrunn jeg også.

Drikk vin du og kos deg. det har jeg gjort de siste helgene og det føltes godt å senke skuldrene. var ute med jobben på fredag og tenkte at jeg må jo drikke mens jeg kan hehe. Var en bra kveld!

Skrevet

Vil bare sende deg en stor trøsteklem, Nøtt. Du har jo mange egg på frys, så du er jo utrolig heldig med det i alle fall. Ta deg en real fest du, det gjorde jeg sist også!

Lykke til videre, klem!

Skrevet

Vet dessverre altfor godt hvordan du har det. God klem!

Skrevet

Saa trist Noett..Foeler med deg..men heldig du som fikk noen paa frys da.. (det gjorde ikke jeg...)

Skrevet

Hei Huff så leit å høre dette.Tenker på deg,håper det går bra neste gang.Det er helt for (jæv....).Trøste klem

Skrevet

Uff, så kjedelig. Det unner jeg ingen som er her inne. Vi skal bare få positive tester!

Kan desverre ikke gjøre annet enn å sende deg en internett-klem.

Skrevet

ikke noe moro dette her... jeg tok en negativ test i går (RD 10), så jeg skal teste igjen på torsdag, men har ikke så veldig store troa nå... Jeg som hadde skikkelig go`følelsen for uke 14 jentene... Jaja! (Tviholder på et ørlite håp for oss jeg....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...