Gå til innhold

Når det går for mannen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min har et problem, han klarer ikke at det skal gå for han inni meg og klarer omtrent bare at det skal gå for han dersom han ligger på ryggen helt strekt ut. Går det ann og gjøre noe med dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, jeg har et lignende problem med min type. Han klarer ikke å komme i munnen min. Men klarer det kun vist han er opptatt med å feks fingre meg. Du kan jo be han ikke fokusere så mye på at han er inni deg, men på selve nytelsen. Det går ikke for noen menn vist de tenker for mye. Bare vi kvinner som greier det ;)

hihi, eller han kan prøve å stimulere klitoris samtidig som dere har sex... Da får han fokusere litt på det istede,,,

Skrevet

Takk for svar =)

HI

Skrevet

Her er det sånn at det går for han kun når han ligger på ryggen, og jeg sitter på topp og rir. Vi har sex i andre stillinger også, jeg liker det meste jeg, men for at han skal "bli ferdig" må jeg på topp. (ronking og suging funker forsåvidt da)

Vet ikke helt hvor jeg vil hen, men det er nok mange menn som plages med det ene eller de andre :)

Skrevet

Nei her går det overalt. hvorsomhelst og nårsomhelst!

De første par årene vi var sammen var det ikke like lett. Det sitter i hodet, liksom, de må omprogramere hjernen, slappe av.

Skrevet

Ha ha, hvorfor er det et problem at han ikke kommer i MUNNEN din? Er det så viktig da? Det er jo stort sett bare gutter som tenner på det likevel (ærlig talt, sæd smaker jo ikke godt da) , så da kan han vel bare komme et annet sted? Eller er det du som på liv og død skal ha han til å komme i munnen din? Sorry at jeg ler altså, bare en problemstilling jeg aldri trodde jeg skulle komme borti ;-)

• 2 år senere...
Skrevet

Det er ikke alltid det sitter i hodet.

Jeg var sammen med en tidligere som aldri kunne komme når vi hadde sex ( uansett om han var inni, suging og runking). Han kunne bare komme når han selv onanerte, hadde sin måte han klarte det på.

Men det var pga for trang forhud. Han fortalte meg at han husket moren hadde sagt han måtte dra forhuden frem og tilbake da han var yngre, pga han hadde stram forhud ( sikkert sett det på helsestasjonen eller no). Men han synes det var for flaut å ta det opp med moren på sine eldre dager, så de hadde ikke snakket noe mer om det. Men han vurderte operasjon, vet ikke hva han har gjort nå da.

Men kanskje mannen din har et lignende problem.

Skrevet

tror det har med topp-lokke å gjøre :)

min mann kan kommer når som helst å hvor som helst :)

men vet jo selv at i begynnelsen av ett forhold så kan det være vanskeligere å komme, men etter hvert som man lærer hverandre å kjenne, så et det null problem ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...