Gå til innhold

Hvor lenge er det vanlig å ha hemoroider før man blir helt bra igjen?

Anbefalte innlegg

Gjest Trollbundet
Skrevet

Jeg har hatt det i minst 10 dager.Er ikke det litt lenge??

Først hadde jeg flere,den 4 fikk jeg stikkpiller (scheriproct) av legen(jeg fikk det gjennnom telefon,så hentet samboeren min resepten og gikk p apoteket og kjøpte) og så hadde jeg alcos-anal salve fra før.

Noen dager ble jeg bedre av smertene og noen av hemoroiderne forsvant.så hadde jeg igjen bare 1 som ikke var noe vondt i det hele tatt.Har fortsatt å ta salve/stikkpiller.Torsdagen begynte jeg litt stikking i hemoroiden.Men det var ikke så veldig vondt.Men det har ikke blitt bedre nei..Nå er det ganske vondt,ikke sånn kjempevondt som det var en`dag da jeg hadde så mange.HELDIGVIS! Det var helt for jævlig!!! Men som sagt,ganske vondt likevel..Skak jo tørke meg når jeg har vært på do og..og tørke meg når jeg har dusjet og..Uff...vondt ellers også.Den har også vokst,før var den bare bitteliten,men nå er den større,kansje like stor som en stor ert.Den ligger ikke akurat tett ved hullet,men helt ved "kanten"om dere skjønner.og det er tilogmed vondt ved siden av også!

Hva sier dere? Kan jeg ha kreft??? Eller er det vanlig å ha hemoroider så lenge?

Den ligger på venstre side..og jeg har vondt i den venstre rompeballen også,ikke hele,men inn mot der hemoroiden er.Jeg vet jo ikke om DET har noe med hemoroiden å gjøre da men..Det føles iallefall ut som om det er en del av den..Som en slags "strekk".

Gjest Trollbundet
Skrevet

pokker,jeg ser på datoen at jeg telt feil dato! Det er ikke 10 dager jeg har hatt det,men 11,starter på 12 dagen nå!

Skrevet

hemorroider kan sitte godt, det er bare å fortsette å smøre. jeg brukte sheriproct salven etter fødsel med veldig god effekt!! 11-12 dager er egentlig ingenting ifm dette...

Gjest Trollbundet
Skrevet

Så det er vanlig å ha det så lenge?

Rart,jeg pleier ikke gå såå lenge..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...