Gå til innhold

Gravid igjen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij, eg er 20 år og mor til en liten jente på 1år.

Nå tror eg kansje eg er gravid igjen, for mine tre siste menstrasjoener har vært rare og nå sku eg hatt mensen for 4 dager siden, men den startet så vidt så stakk den igjen.. Eg har litt smerter nede i magen. Eg husker ikke åssen det va sist eg va gravid og ingen svangerskap er like.. Eg er trøtt, hissig og veldi følsom..

Noen andre enn meg som tror eg kansje er gravid?

Eg har ikke testet meg enda, vil ikke gjøre det før eg er klar for resultatet.. Samboern min jobber fra 07 - 21 så om eg er gravid kommer det til og bli slitsomt....

Takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta en test:) skulle du være gravid,så være kjempe glad:) skal fortelle litt om hvordan eg har det:) min kjære jobber fra mårning til kveld, eg studerer,har hypermessige svangerskap og bekkenløsning,passer 1 åringen min som er svært aktiv og er i uke 20:) innimellom dette har vi kjøpt hus,flyttet i leilighet og giftet oss:) innimellom bleieskift,husarbeid og oppkast,eksamen,helsestasjon,jordmor, lege,husmøtet,møter med bryllupet og andre møter koser vi oss med graviditeten og er veldig glad:) ja det er tøfft,men verdt det:) er så lykkelig:)

tips: har du fammile som vil passe gullet ditt,ikke si nei og ansett barnevakt fast en gang i uka..vaskehjelp hver 14 dag er veldig fint å ha:) dette hjelper meg til å lese til eksamen og ta igjen tapt søvn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...