Gå til innhold

vil ut av forholdet....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har nettopp blitt gravid, skal ha barnet selvfølgelig:o)..vil ut av forholdet, men er så redd så redd for å være alene, selv om jeg er en voksen og ressurssterk jente. Kan jo ikke bli i forholdet bare fordi jeg er redd..noen som har vært gjennom noe sånt? hvordan klare å avslutte forholdet? har masse folk rundt meg, så det er ikke det...men livredd likevell...hjeelp!

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med Amathea. Se hjemmesiden www.amathea.no Der kan du komme inn til samtale med noen og få hjelp til å finne ut av dine rettigheter. Dette klarer du kjempefint :)

Selv gjorde jeg det slutt med barnefaren fordi jeg så at det var et forhold som ikke ville vare, han har i ettertid bevist ettertrykkelig at det jeg bestemte meg for var det rette.

Vil du ut av forholdet, så skal du gjøre det og. Det er min mening. Gikk selv ut av forholdet fordi jeg selv såg det ikke kom til å vare.

Da kan det være best for barnet fra begynnelsen av at far ikke bor sammen med mor og barn. Det er lettere for barnet å godta.

Skulle mor og far bo sammen og det kom et brudd, blir det værre for barnet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...