Anonym bruker Skrevet 13. april 2008 #1 Skrevet 13. april 2008 Noe tips til en med store, tunge og hengende bryster? Jeg vet jeg er litt for ærlig, men må nesten få det ut. Sliter med hengende pupper, noe jeg gleder meg til å fikse. Jeg må vente litt med det til etter alle barna er ute, slik det er anbefalt. Jeg er gravid med nr 2 og vil ikke gå gjennom all styr med ammingen på sykehuset igjen. Har dere noe enkle tips om sittestilling og hvordan holde babyen og brystet?
Anonym bruker Skrevet 14. april 2008 #2 Skrevet 14. april 2008 For meg funker det helt klart best å ligge... Hvis jeg sitter kommer liksom ungen så langt ned, fordi puppen er "der nede", hihi! Dessuten blir jo liksom hele puppen liggende oppå ansiktet... Neida, ikke så ille kanskje, men vi ammer bare sittende når vi er ute- hjemme ligger vi!
snartmammatil4 Skrevet 14. april 2008 #3 Skrevet 14. april 2008 samme her, syntes også det er best å ligge, hvis jeg ammer sittende så holder jeg brystet hele tiden, ellers sklir det ut av munnen osv.
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #4 Skrevet 16. april 2008 Takk for svar, blir sikkert slitsomt å måtte finne liggested hver gang jeg skal amme :-)
Anonym bruker Skrevet 16. april 2008 #5 Skrevet 16. april 2008 Jeg ammet liggende med førstemann og nå med andremann. FUnker helt greit, og må jeg sitte (ute på tur, handletur osv), må jeg holde i puppen. Bruker da et pledd eller dyna under hodet til lillegull, så går det så greit. Gjemmer meg bort jeg da! Synes alt blir mer eksponert når man må amme på den måten, og er vel ikke den som liker å vise fram stellet! Synd, men slik er det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå