Gå til innhold

Flere som IKKE føler at magen er i veien?

Anbefalte innlegg

Mener å huske at jeg plagdes mye mer med magens størrelse sist jeg var gravid enn jeg gjør nå. Men kan være det var senere i svangerskapet også da, det husker jeg ikke:-) Også var jeg jo ikke vant til å være gravid første gangen, så det var vel mer uvant. Dessuten sparket han hele tiden hardt på ribbeina mine på ene siden. Denne frøkna sparker litt lenger ned heldigvis.

Føler ikke magen går så høyt opp enda heller, ikke sånn at det er tungt å puste. Sist lå jeg dessuten under den røde streken hele tiden, mens jeg nå ligger midt på. (Dvs. egentlig tror jeg jeg ligger under streken nå også, for jeg har mens-termin 3,5 uke før UL-termin.)

Er jo bare glad til for at magen føles så liten og nett enda da:-) Så for meg at jeg ble som en flodhest denne gangen og ikke ville greie å komme meg opp av senga på natterstid ettersom jeg også sliter med bekkenet, men det går foreløpig greit.

Fortsetter under...

Hei!

Du er heldig du... He he

Føler at magen er i veien hele tiden. Barbere leggene og klippe tåneglene er et pes, phu. Jeg står å vurderer veldig nøye: MÅ dette gjøres idag. Hvor lenge kan jeg vente?? He he

Vil jo føle seg litt fresh også....

Og velger sko m omhu, altså uten snøring eller putter lissene i skoen....

Og jeg har stadig vekk matflekker og div på magen, skikkelig delikat he he he

Det er vel kanskje også motsatt her! Føler meg stort sett som en flodhest nå i uke 30, og hadde det ikke sånn med førstemann! Jeg tenker akkurat nå, hvordan blir det når jeg er fullgått til termin, puh!!

Jeg har mest lyst å legge meg under dyna å bli der innimellom, men det hjelper vel ikke! Og det er jo uansett koslelig å høre 5 åringene mine synge "nei så tjukk du har blitt" Liksom en helt egen sjarm når de gjør det!!

Men jeg er uansett fornøyd så lenge det er liv å røre i magen, gleder meg så jeg nesten ikke kan vente nå!!

Hallo :o)

Jeg har også en Oliver og junijente... :o)

og var en flodhest sist... Denne gangen er magen mye nettere. Har termin 4 juni og føler at det meste går ganske greit. Magen har ikke vært noe problem ennå.

Sist krasjet jeg stadig i benker, skap ol på grunn av magen. Denne gangen har jeg ikke hatt noen "møteulykker"

Men... det er fortsatt 7 uker igjen.

Jeg føler heller ikke at magen er noe særlig i veien ennå. Har en ¨liten¨ kul på magen som ser ut som en fotball nå, hehe.

Men denne gangen synes jeg at magen er helt annerledes enn de to forrige sv.skap. Den starer fra under ribbena og går helt ned til lysken. Så jeg synes det er pyton å sitte rett opp og ned. Må liksom ligge litt bakover ellers så kjennes det ut som om jeg klemmer den lille og det blir veldig tungt å puste. Og jeg plages veldig med halsbrann. Sitter nesten og sover nå om natta:-) Vet ikke hvor mange poser med mandler jeg har spist i dette sv.skapet, hehe. Redd for at det blir ei stor jente dette.....Og jeg kan kun bruke bukser med strikk i linningen ellers så blir det veldig ubehagelig til magen.

Jeg har ligget over det grønne feltet hele tiden jeg da. Men min termin ble også flyttet fra 16.mai (mens termin) til 03. juni. Nesten 3 uker så jeg stoler ikke helt på at UL termin stemmer jeg da for da har jeg kjent tegnene før egget ble befruktet...... Jeg har snakket med legen om dette og jeg får ny UL noen dager etter mens termin om ikke noe har skjedd til da, hehe. Synes det er litt greit å få en sjekk på om alt er bra med den lille for en blir jo litt urolig når menstermin og UL termin spriker slik. Hva med deg Siljemor - Oliver + junijente, får du noen ekstra sjekk siden din termin er flyttet med 3,5 uke?

Hei du!

Joda, jeg er blitt lovet en ekstra UL et sted mellom de to terminene, heldigvis! Men håper jo veldig at fødselen setter igang av seg selv rundt den første terminen eller like etterpå:-)

Synes det er så rart at jeg ble satt tilbake så mye siden syklusen min var så nøyaktig. Hadde mens rundt den 8. i hver mnd... Merkelige greier...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...